  • 1. Data: 2007-08-29 22:26:59
    Temat: Kredyt na zakup nieruchomosci dla 60latka... cd...
    Od: "Mati.." <r...@g...pl>

    witam,

    pytalem kilka dni temu o banki które udziela kredytu na wiecej niz 10lat (na
    20) osobie która ma 60 lat.
    Nordea która chwali sie na www ze udzila z mozliwoscia splaty nawet w wieku
    100lat oczekuje 60% wplaty wiec nie jest to dobra propozycja.
    PKO BP które przynajmniej na infolini twierdzi ze nie ma z tym problemu lecz
    dodaje ze to indywidualna decyzja kazdego z oddzialów... w pralktyce:
    w dwóch oddzialach sprawdzilem... i odpowiedziano mi ze absolutnie nie ma
    takiej mozliwosci. Wiec jest furtka ale zaden oddzial nie chce pewnie tego
    zrobic.

    Ponawiam zatem pytanie:
    Czy ktos uzyskal w jakims banku kredyt dla 60latka (ukonczone) na 20lat?
    Jesli tak prosze o info.

    Jesli ma ktos znajomosci w jakims banku i pomoze przepchnac taki kredyt.. na
    pewmno odwdziecze sie finansowo.

    pozdrawiam i z góry dzieki za info (prosze o kontakt na grupie lub gg
    5613912 (nie by email)

  • 2. Data: 2007-08-30 18:36:52
    Temat: Re: Kredyt na zakup nieruchomosci dla 60latka... cd...
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Uzytkownik "Mati.." <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Ponawiam zatem pytanie:
    > Czy ktos uzyskal w jakims banku kredyt dla 60latka (ukonczone) na 20lat?
    > Jesli tak prosze o info.
    A nie masz mozliwosci, aby wziac ten kredyt z kims mlodszym na spóle ?
    Bylibyscie oboje na umowie, ale Ty bys placil.

  • 3. Data: 2007-08-31 12:40:15
    Od: "bohuszek" <b...@o...pl>

    > A nie masz mozliwosci, aby wziac ten kredyt z kims mlodszym na spóle ?
    > Bylibyscie oboje na umowie, ale Ty bys placil.

    z tego co wiem, to banki raczej biorą pod uwagę najstarszego kredytobiorcę,
    a podejrzewam, że pytający nie może wziąć na siebie kredytu i szuka na
    rodziców

  • 4. Data: 2007-09-03 08:49:05
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@N...gazeta.pl>

    W standardzie do 80. roku zycia daje Dombank. Jesli w kredycie bedzie
    dodatkopwo ktos mlodszy, to takze GE, moze takze Santander.

  • 5. Data: 2007-09-03 17:42:55
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

    On 30 Sie, 00:26, "Mati.." <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > pewmno odwdziecze sie finansowo.
    >
    > pozdrawiam i z góry dzieki za info (prosze o kontakt na grupie lub gg

    jeżeli nieruchomość ma Kw z udziałem w gruncie to można nawet na 30
    lat

    michał asman
    www.assman.com.pl

  • 6. Data: 2007-09-19 19:02:59
    Temat: {spam} e-developer.org --- kredyty hipoteczne pod lupą klientów
    Od: "Hubert Wyszyński" <h...@N...gazeta.pl>

    Zainteresowanych tematem kredytów mieszkaniowych i developerów zachęcam do
    zajrzenia na www.e-developer.org