  • 21. Data: 2010-09-07 06:37:43
    Temat: Re: czy grupa działa tak jaki kiedyś?
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    zly pisze:

    > I nie każdy umie korzystać z usenetu. Tylko co w związku z tym? :)

    Ano to, że "niemanie FB" wynika z (mądrego) wyboru. (BTW: Ja mam, ale z
    całkowicie fikcyjnymi danymi i taką formę korzystania z FB zalecam.), a
    "nieumienie" usenetu wynika z niedouczenia/głupoty.
    Kwestia (wolnego) wyboru.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2010-09-07 07:04:56
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    napisał w wiadomości news:i63l9v$8oe$1@inews.gazeta.pl...

    > <g...@o...pl> 4...@n...onet.pl

    > Są tacy, którzy nawet nie wiedzą, co to FB.
    > A ja nawet nie chcę tego wiedzieć -- tego, czym jest FB.

    FB to od zawsze Ferryte Bead ;-)
    P.G.

  • 23. Data: 2010-09-07 07:44:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 07 Sep 2010 08:37:43 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Ano to, że "niemanie FB" wynika z (mądrego) wyboru., a
    > "nieumienie" usenetu wynika z niedouczenia/głupoty.

    Aaaa, rasa panów :) Naprawdę czujesz się lepszy z tego powodu?

    --
    marcin

  • 24. Data: 2010-09-07 08:03:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zly <b...@N...fm> writes:

    > Aaaa, rasa panów :) Naprawdę czujesz się lepszy z tego powodu?

    Misiu. Jak chcesz to dykutuj na FB. Nikt Ci nie broni, i nikt za Tobą tu
    płakał nie będzie, a jak obrażasz dyskutantów, to może nawet lepiej że
    nie będziesz tego tu robił.

    A to, że "forum" jest prostszy, niż skonfigurowanie czytnika, to nie
    jest odkrycia na miarę Einsteina.
    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 25. Data: 2010-09-07 09:01:59
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 07 Sep 2010 10:03:47 +0200, na pl.biznes.banki napisałeś(aś):

    > Misiu. Jak chcesz to dykutuj na FB. Nikt Ci nie broni, i nikt za Tobą tu
    > płakał nie będzie,

    Nie dość, że uważają się za lepszych, to jeszcze mówią innym co mają robić
    :) Ach te kompleksy.

    > a jak obrażasz dyskutantów, to może nawet lepiej że
    > nie będziesz tego tu robił.

    O! Kolejny :)
    Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, ale i tak uważasz się za lepszego
    tylko dlatego, że piszesz na newsy, a nie fb :) Doprawdy zabawne. Jakbyś
    nie zauważył to nie ja obrażałem.

    > A to, że "forum" jest prostszy, niż skonfigurowanie czytnika, to nie
    > jest odkrycia na miarę Einsteina.

    No trochę jest bo czynności w sumie niewiele się różnią poziomem
    skomplikowania.

    Zarówno newsy, fora, czy fb to tylko platforma. Jak się ją wykorzystuje to
    inna sprawa.

    --
    marcin

  • 26. Data: 2010-09-07 09:13:16
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to, że "forum" jest prostszy, niż skonfigurowanie czytnika, to nie
    > jest odkrycia na miarę Einsteina.
    > KJ
    i dlatego na wejsciu jest mniej dzieci neo ;-) przynajmniej części :) co
    jak dla mnie jest ogromnym pozytywem.
    Odfiltrowałbym jeszcze reszte poprzez koniecznosc odpowiedzi na pytanie ile
    to jest:
    2+2*2
    a) 6
    b) 8
    c) 10

    ;) jaka byla dyskusja nt na jakims forum na onecie ;-) ile opini tyle
    matematyk ;-)

  • 27. Data: 2010-09-07 10:35:00
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    yoss pisze:

> [...]
    > b) 8
    > c) 10
    >
    > ;) jaka byla dyskusja nt na jakims forum na onecie ;-) ile opini tyle

    Hm... 10? :-O
    (Że niby w systemie szóstkowym?)

    --
    MiCHA

  • 28. Data: 2010-09-07 10:39:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i654gk$dvb$...@i...gazeta.pl...

    > Hm... 10? :-O
    > (Że niby w systemie szóstkowym?)

    Zamiast "10" powinno być "około 10".

  • 29. Data: 2010-09-07 10:41:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ pisze:

    > Zamiast "10" powinno być "około 10".

    A, no to się zgadza. :-)

    --
    MiCHA

  • 30. Data: 2010-09-07 11:03:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" i64iu9$jnd$...@i...gazeta.pl...

    > Choć i tak się rozwijam - ostatnio odkryłem Youtube. :-)

    Z jutuby korzystam słuchaj&oglądaj_only. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'