  • 1. Data: 2012-06-21 14:47:29
    Temat: Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
    Od: woody <a...@i...invalid>

    Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

  • 2. Data: 2012-06-21 15:00:57
    Temat: Re: Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:
    > Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

    potwierdzam

  • 3. Data: 2012-06-21 15:08:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.06.2012 14:47, woody pisze:
    > Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

    U mnie tradycyjnie nie ma.

  • 4. Data: 2012-06-21 15:12:53
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:
    > Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

    a u mnie niet jeszcze ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2012-06-21 15:19:23
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Cze, 15:00, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    > potwierdzam

    Takoż samo.

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2012-06-21 15:24:10
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    > Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

    U mnie pierwsza, choć w sumie to dwie naraz bo u żony również ;-)

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 7. Data: 2012-06-21 15:27:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 15:08, neoniusz pisze:

    > U mnie tradycyjnie nie ma.
    sprawdź jeszcze raz, u mnie właśnie się pojawił drugi zrzut wiśni

    natomiast na koncie, które założyłem w maju podczas drugiej tury
    promocji na razie brak pierwszego zrzutu wiśni ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2012-06-21 15:30:28
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > natomiast na koncie, które założyłem w maju podczas drugiej tury promocji na
    > razie brak pierwszego zrzutu wiśni ;-((

    U mnie na koncie z drugiej tury pierwsza stówka własnie się pojawiła.

  • 9. Data: 2012-06-21 15:36:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.06.2012 15:27, lolekanabolek pisze:

    > sprawdź jeszcze raz, u mnie właśnie się pojawił drugi zrzut wiśni

    Faktiko, wlasnie sie pojawily ;) Jeszcze tylko druga 50 od aliora i
    bedize sie mozna skromnie napic w weekend ;)

  • 10. Data: 2012-06-21 15:44:44
    Od: Tomek <t...@g...com>

    U mnie zbiory zakończone, potwierdzam kolejną stówkę.

    Co teraz z kontem? Powiem szczerze, że aplikacja mobilna jest przyzwoita, jednak
    obecnie gdy już nie dają stówek nie mają żadnej siły przebicia tym kontem.

    Kto zamyka, kto zostawia i po co?

    Drugie pytanie kiedy można zamknąć i jaką drogą, do oddziału wolałbym nie chodzić.