  • Data: 2009-08-12 07:06:34
    Temat: czy konto Net w Pekao jest darmowe ?
    Od: "Municher" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do kredytu hipotecznego (jeszcze z BPH) w Pekao mam konto Eurokonto srebrne,
    płacę 9,95 choć korzystam z niego tylko aby wpłacić pieniądze w okienku,
    spłacić ratę a reztę przelać internetowo do innego banku, nie korzystma z
    karty,
    podobmo mam zapłacić za aneks 150 zł - kurde złodzieje - no ale to raptem
    rok płacenia,
    chyba że później przywlalą opłatę więc strzelę sobie w stopę