  • Data: 2008-04-16 06:22:15
    Temat: czy można "cudownie pomnożyć" odsetki na ROR?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    wiem, że jedne banki księgują wypłatę z bankomatu od razu inne po 1, 2, 3 a
    nawet po 4 dniach. Jedne banki mają bezpłatne wypłaty kartą z bankomatów, inne
    pobierają kilka złotych prowizji.

    Zastanawiam się czy jest bank mający jednocześnie następujące cechy:
    - daje w miarę przyzwoite odsetki na koncie osobistym
    - nie pobiera prowizji za wypłatę z bankomatu
    - odnotowuje od razu każdą wpłatę na konto (gotówkową w okienku)
    - odnotowuje wypłatę z bankomatu dopiero po 3 dniach

    Załóżmy że wpłaciłbym 100.000zł np. na 3% a potem wypłacał je w bankomacie i
    po chwili wpłacał w okienku i tak codziennie. Po 3 dniach urosłoby mi saldo
    np. 400.000zł i takie by się utrzymywało, bo codziennie bank księgowałby
    dzisiejszą wpłatę i wypłatę bankomatową sprzed 3 dni.

    Realne oprocentowanie wyniosłoby (wg przykładu) np. 12%

    Czy jest bank który spełnia powyższe warunki?