  • 1. Data: 2006-10-04 19:46:22
    Temat: czy można zmienic okres spłaty kredytu z 48 na 24 miesiące ???
    Od: "remigiusz " <r...@g...pl>

    sytuacja wygląda następująco:
    kredyt w PKO BP jest na 48 miesiecy kwota kredytu powiedzmy 15000 , po
    splacie 3 rat na wysokosc 1000 zlotych wplacam 4000 i zostaje mi 10 000 do
    splaty. Czy moge w tym momencie zmienic okres splaty z 48 na 24 miesiace
    ???? Odsetki wtedy sa dwa razy mniejsze . Czy bank mi na to pozwoli ???
    Za wszelkie info z góry dzięki

  • 2. Data: 2006-10-04 20:01:25
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    remigiusz wrote:
> [...]
    > splaty. Czy moge w tym momencie zmienic okres splaty z 48 na 24 miesiace
    > ???? Odsetki wtedy sa dwa razy mniejsze . Czy bank mi na to pozwoli ???

    To zależy co masz w umowie kredytu.
    Wpłacenie 4000 zł niczego nie zmienia.
    Z tych 4 tys spłaci się rata w ustalonej kwocie, a reszta będzie czekała
    na następną ratę.

    Okres spłaty możesz zmienić, jak wynegocjujesz warunki z bankiem i
    podpiszecie aneks do umowy kredytowej.