  • Data: 2009-10-18 17:00:57
    Temat: czy posiadam "niedozwoloną" ilośćrachunków bankowych?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    bank stanowi, że osoba fizyczna może mieć jeden rachunek osobisty i jeden
    rachunek wspólny z inną osobą. Ale mnie tak bardzo się spodobała oferta banku,
    że wraz z dziewczyną założyliśmy sobie nie 3 ale aż 4 rachunki: A,B,A+B,B+A,

    w tym celu, po założeniu A,B,A+B, w innej placówce B przekształciłem w B+A,
    a w kolejnej placówce założyłem nowy rachunek B, osiągając liczbę 4 rachunków.

    są to rachunki oszczędnościowe, wysokooprocentowane a ich mnożenie służy
    wiekszej swobodzie wypłat (mam nie 3 ale 4 wypłaty bezprowizyjne w miesiacu)
    napewno rachunki A,B,A+B są "legalne".

    pytanie pierwsze: czy "złamaliśmy prawo" zakladając kolejny rachunek B+A?

    wg mnie, ja mam jeden rachunek wspólny z dziewczyną
    a ona ma jeden wspólny ze mną, razem 2 odrębne rachunki.

    drugie pytanie: jeżeli w regulaminie napisano, że bank może wypowiedzieć
    umowę "wyłacznie z ważnych powodów" itd., to czy istnienie A+B oraz B+A
    jest "wystarczająco ważnym powodem" przymusowej likwidacji jednego z ww.
    rachunków przez bank?