  • 11. Data: 2015-10-31 14:44:26
    Temat: Re: darmowe konto bankowe
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > A dlaczego Raiffeisena zaznaczyłes na czerwono?

    Bo od tej opłaty nie da się uciec.

    W przyszłym tygodniu wezmę się za aktualizację. Niestety, brak czasu...

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2015-10-31 14:47:24
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Brakuje BPH Lubię to
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/lubie_to_konto/oplaty
    > Prowadzenie rachunku miesięcznie 0 zł (będzie na zielono)
    > Opłata za wydanie karty 0 zł
    > Opłata roczna za obsługę karty 0 zł
    > Opłata dodatkowa w przypadku nie rozliczenia min 4 transakcji 6 zł

    A jest gdzieś oficjalna TOiP?

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2015-11-01 11:44:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 31 Oct 2015 14:47:24 +0100, Grzexs <g...@u...pl>
    wrote:

    iste/lubie_to_konto/oplaty

    >A jest gdzieś oficjalna TOiP?

    Może ta będzie bardziej oficjalna dla Ciebie:
    http://www.bph.pl/repo/bph/przydatne_informacje/doku
    menty/taryfy/TARYFA_1._Rachunki_bankowe_oraz_uslugi_
    i_produkty_z_nimi_powiazane.pdf

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2015-11-03 23:10:01
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    No, co nieco poprawiłem. Jak teraz?

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2015-11-03 23:59:53
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 3 Nov 2015 23:10:01 +0100, Grzexs napisał(a):

    > No, co nieco poprawiłem. Jak teraz?

    Nic lepiej, w dalszym ciągu tylko VW Bank daje kartę darmo ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2015-11-04 00:02:06
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 3 Nov 2015 23:10:01 +0100, Grzexs napisał(a):

    > No, co nieco poprawiłem. Jak teraz?

    Nic lepiej, w dalszym ciągu tylko VW Bank daje kartę i konto darmo ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2015-11-05 21:31:16
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 04.11.15 o 00:02, Chris94 pisze:
> [...]
    ">Alior i Meritum do poprawy po fuzji.
    + Citi (wpływ 3500)
    + Deutsche Bank (0 warunków)
    + BGŻ (0 warunków)"

    A Alior nieszczęsny? Ja go nienawidzę, ale czemu Ty go krzywdzisz?

    "Wyższej Jakości" można z kartą mieć za free, a "Rachunki bez opłat" bez
    karty. Bank powiedział, że "WJ" nawet bez warunków bezpłatne, pewnie do
    czasu.

  • 18. Data: 2015-11-05 23:43:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 563bbc94$0$639$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > "Wyższej Jakości" można z kartą mieć za free, a "Rachunki bez opłat" bez karty.
    Bank powiedział, że "WJ" nawet bez warunków

    Krzywda spotkała przede wszystkim Smart. Za freeko, Sepa, spokojnie...
    (polecam zakładanie dzięki banerom i linkom z mej strony)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2015-11-07 10:57:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 Oct 2015 23:30:48 +0100, Grzexs <g...@u...pl>
    wrote:

    >Kiedyś takie coś popełniłem, w miarę aktualne:
    ><http://telefix.jcom.pl/banki.htm>

    W BHP "Lubię to" ma bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów.

    WAM

  • 20. Data: 2015-11-07 17:17:19
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 09:07:00 UTC+1 użytkownik RG napisał:
    > Kolejny bank (BGZ) ktory wprowadza oplaty za prowadzenie rachunku.
    > W jakim "instytucie finansowym" mozna otworzyc darmowe konto bankowe?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ryszard

    Teraz najbardziej opłaca się WuBek. Pisałem o tym kilka postów niżej w "100 zł i
    dobre konto od Kevina Spacey i braci Golców"