  • 21. Data: 2015-11-07 18:13:54
    Temat: Re: darmowe konto bankowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakdorobic.com" b...@g...co

    > Kolejny bank (BGZ) ktory wprowadza oplaty za prowadzenie rachunku.
    > W jakim "instytucie finansowym" mozna otworzyc darmowe konto bankowe?

    : Teraz najbardziej opłaca się WuBek. Pisałem o tym kilka postów niżej
    : w "100 zł i dobre konto od Kevina Spacey i braci Golców"

    Ja też pisałem.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=wNC0ED59&cr=82wuEQ
    DT&s=NdnT4JTV

    Tu organizatorem jest Agora; 3 dychy ode mnie.

    http://godnepolecenia.zpremia.pl/static/promocja/god
    nepolecenia.zpremia.pl/lpv1/img/Regulamin_promocji.p
    df

    BZ WBK KB Sg nadal jest winny mojej matce 400 pln,

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum -- polecam: http://www.bank-karta-kredyt.pl/

  • 22. Data: 2015-11-07 19:49:34
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > W BHP "Lubię to" ma bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów.

    Fakt, poprawiam.

    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2015-11-07 21:14:23
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > ">Alior i Meritum do poprawy po fuzji.
    > + Citi (wpływ 3500)
    > + Deutsche Bank (0 warunków)
    > + BGŻ (0 warunków)"
    >

    > A Alior nieszczęsny? Ja go nienawidzę, ale czemu Ty go krzywdzisz?

    Jest i Alior, choć jeszcze całego nie rozpracowałem.

    DB bez warunków? Niby gdzie to widzisz, bo widzę, że 700 PLN trzeba
    kartą zapłacić, by była bez opłat.

    BGŻ - po tej fuzji trudno się połapać w tych ich TOiPach.

    --
    Grzexs

  • 24. Data: 2015-11-09 21:52:55
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 07.11.15 o 21:14, Grzexs pisze:

    > Jest i Alior, choć jeszcze całego nie rozpracowałem.
    >
    > DB bez warunków? Niby gdzie to widzisz, bo widzę, że 700 PLN trzeba
    > kartą zapłacić, by była bez opłat.
    >
    > BGŻ - po tej fuzji trudno się połapać w tych ich TOiPach.

    Konfabulacje mi zarzucasz? ;) Przecież wyraźnie o kontach pisałem, nie o
    kartach. Prowadzenie i przelewy za free. O karcie dobrze napisałeś:

    "Uwaga: w przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty transakcji
    bezgotówkowych na łączną kwotę min. 700 zł w ciągu miesiąca
    kalendarzowego, Klient otrzymuje rabat w wysokości określonej dla danego
    Pakietu [czyli 10 zł]

    Konto na zielono, karta na biało w Twojej tonacji.
    https://www.deutschebank.pl/tpio_indywidualni

    Z Aliorem prosto:
    #Rachunki bez opłat - wymagany wpływ wynagrodzenia, (bez karty) [0 lub 6] zł
    #Wyższej Jakości - wpływ min. 2500 lub 700 kartą, wtedy konto i karta
    free [0 lub 12 zł]
    #Internetowe - konto bez warunków, karta od grudnia bezwzględnie 3/m-c
    (naklejki 0) + od stycznia względnie 4/m-c gdy wydatki bezgotówkowe <100

    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:2c557a27-9d52-4c66-
    8fb5-f2652658e43e/toip-konta-osobiste.pdf