  • 11. Data: 2009-07-18 15:31:10
    Temat: Re: dbnet czy zamiesza?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > ich system wyglada jakby gimnazjalista robil,

    a konkretnie to co takiego zlego ma w wygladzie?
    prosty, przejrzysty, bez oczojebnych banerow, dziala ladnie
    w operce pod linuksem, mozna sobie zrobic skroty do elementow portalu.
    na pewno jest lepszy niz przycinajacy flesh eurobanku,
    czy inne portale (np. bzwbk z ramkami, pekao24) zafixowane na 800x600.

    > a co najwazniejsze ma taki blad ze az wstyd, wczoraj aktywowalem
    > dostep, loguje sie a tam nic, nie ma rachunkow, nie ma moich danych (przy
    > imieniu, nazwisku itd puste miejsca), wyglada tak
    > jakby MOJ ID w bazie nie byl powiazany z ID na ktory sie loguje (system
    > nie powienien mnie wtedy wpuscic),
    > niezle sie zapowiada

    to nie jest blad :) to ficzer. jesli sie system internetowy aktywuje
    wczesniej niz zdazy on zaciagnac twoj profil z centralnego systemu,
    to po zalogowaniu widzisz pusty profil. w przeciagu max. 2 dni wszystko
    sie pojawi na swoim miejscu. jak juz zobaczysz w przegladarce swoje
    konta (ktore notabene dzialaja, mimo ze ich jeszcze nie widzisz),
    to bedziesz mial paswyny dostep do momentu gdy przyjdzie do ciebie
    karta z kodami. ja pelna aktywnosc profilu osiagnalem po okolo 1.5 tygodnia
    i jak na razie nie narzekam na dbnet, dbfrank i karte VE.
    zobaczymy jak bedzie dalej...

  • 12. Data: 2009-07-18 15:39:22
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Piotrek "Alchemik" wrote:

    > Przejrzalem to konto i juz mialem nawet sobie je zalozyc, ale nie
    > znalazlem nigdzie cennika dotyczacego karty platniczej

    http://www.deutsche-bank-
    pbc.pl/index.php/l1/oplaty_i_prowizje_ind/l2/oplaty_
    i_prowizje_ind_3

    patrzaj na punkty dotyczace stricte dbnet i VE, bo w przypadku kont
    roznych od dbnet oplaty sa przerozne.

    > - czy ktos wie, czy ona rzeczywiscie jest "za darmo"?
    > Czy jednak za cos trzeba bedzie placic?

    pobieraja oplate 5pln/m-c i zwracaja tego piataka,
    jesli zrobisz jedna transakcje karta w miesiacu.
    praktycznie jest to "za darmo".

  • 13. Data: 2009-07-18 16:27:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 7/18/09 5:31 PM, Paweł pisze:

    > na pewno jest lepszy niz przycinajacy flesh eurobanku,

    To chyba masz na myśli stronę główną a nie system transakcyjny?

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2009-07-18 18:16:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "PaweĹ," news:h3sps1$nft$1@achot.icm.edu.pl

    > i jak na razie nie narzekam na dbnet, dbfrank i karte VE.
    > zobaczymy jak bedzie dalej...

    A mozesz cos wiecej powiedziec o wykonaniu karty VE? Zaliczyc ja mozna do
    rodziny plastików BRE Banku, które przy normalnym uzytkowaniu juz niekiedy
    po miesiacu sa calkowite starte, czy tez jest to cos lepszego ;)
    A ha i jeszcze jedno - potwierdzasz, ze karta nie ma chipa?

  • 15. Data: 2009-07-18 18:18:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "PaweĹ," news:h3sqbd$nnu$1@achot.icm.edu.pl

    > pobieraja oplate 5pln/m-c i zwracaja tego piataka,
    > jesli zrobisz jedna transakcje karta w miesiacu.
    > praktycznie jest to "za darmo".

    A czemu "za darmo" :) - w koncu wykonanie jednej transakcji w miesiacu nie
    powinno chyba stanowic problemu (szczególnie, ze nawet zalicza sie do niej
    wyplata w bankomacie - moze to ktos jeszcze potwierdzic?)
    Jezeli jestesmy juz przy kartach, to mozecie mnie jeszcze poinformowac jak
    tam wyglada sprawa podgladu do blokad kartowych - jest to wszystko czytelne
    itp.? (moze jakis zrzucik ekranu?) :)

  • 16. Data: 2009-07-18 18:20:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wspolna-flaszka.pl" news:h3si3c$a2k$1@inews.gazeta.pl

    > :) a najlepsze jest info na ich stronie o nagrodach za system
    elektroniczny,
    > myslalem, ze zobacze cos ladnego w stylu
    > multibanku czy inteligo a tu cos takiego ..

    Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje, ale po tym jak zaprezentowałeś
    zrzuty ekranu z systemu db muszę przyznać, że ich prostota mnie urzekła - ot
    co lubię przejrzyste systemy, a z tego co widzę to mocna strona DB. Inna
    sprawa, że można z wypowiedzi grupowiczów wysunąć wniosek (może błędny?), że
    jego funkcjonalność pozostawia niestety wiele do życzenia.

  • 17. Data: 2009-07-18 18:52:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci
    > pobieraja oplate 5pln/m-c i zwracaja tego piataka,
    > jesli zrobisz jedna transakcje karta w miesiacu.
    > praktycznie jest to "za darmo".

    od razu oddaja? czy na koniec miesiaca?

  • 18. Data: 2009-07-18 19:31:36
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Valdi.Pavlack wrote:

> [...]
    > rodziny plastików BRE Banku, które przy normalnym uzytkowaniu juz niekiedy
    > po miesiacu sa calkowite starte, czy tez jest to cos lepszego ;)

    nie, z pewnoscia po miesiacu sie nie rozsypie :)
    na oko wyglada solidniej niz karta eurobanku, cos bardziej w desen
    debetowek bzwbk, ktorych nie udalo mi sie popsuc przez kilkanascie miesiecy.

    > A ha i jeszcze jedno - potwierdzasz, ze karta nie ma chipa?

    tak, nie ma czipa.

  • 19. Data: 2009-07-18 20:31:00
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    swoja droga jedyna rzecza, ktora daje przewage mbankowi nad innymi jest
    supermarket funduszy inwestycyjnych (jesli ktos korzysta), chyba zaden inny
    bank nie oferuje czegos pododobnego (tak wiele funduszy i brak prowizji za
    zakup)

  • 20. Data: 2009-07-18 20:44:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:h3tbe2$n9f$1@news.wp.pl

> [...]
    inny
    > bank nie oferuje czegos pododobnego (tak wiele funduszy i brak prowizji za

    Dokładnie. Resztę bez problemu i to nawet w "lepszym opakowaniu" można
    dostać w tzw. marmurkach, które zgodnie z ostatnią, głośną kampanią medialną
    są jakoby w tyle i ogólnie stoją dupą do klienta...
    Ironia? Cynizm? sam już nie wiem.