  • 1. Data: 2009-02-22 19:10:04
    Temat: debetowka aliora - problem
    Od: GiZmo <...@...c>

    Sytuacja się powtarza któryś raz kolei, wpisuje PIN (maestro alior) i
    wywala komunikat że zły pin. Drugi raz to samo. Idzie dopiero za 3 lub 4
    razem (jestem pewny że za każdym razem podaje dobry). Dzisiaj zauważyłem
    że najpierw kobieta przeciągnęła kartę przez terminal (pasek).

    Nie jestem pewny ale kiedyś chyba czytałem na forum mbanku o podobnych
    problemach i chyba chodzi właśnie o to przeciągnięcie na początku
    (powinno się od razu skorzystać z chipa).

    Mam rację? I na czym polega problem? Bo mam powoli dość płacenia tą kartą.

    Wczoraj sprzedawca włożył kartę od razu do czytnika i było OK.