  • 1. Data: 2012-08-06 10:10:21
    Temat: debetówka do "pakietu" w mBanku
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zamówiłem sobie pakiet classic do eKonta w mBanku.
    Orientuje się może ktoś czy automatycznie dostanę pocztą debetówkę (do tej
    pory nie miałem karty do konta) czy muszę zamówić ją oddzielnie?

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-08-06 12:08:56
    Temat: Re: debetówka do
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    mohonk <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Zamówiłem sobie pakiet classic do eKonta w mBanku.
    > Orientuje się może ktoś czy automatycznie dostanę pocztą debetówkę (do tej
    > pory nie miałem karty do konta) czy muszę zamówić ją oddzielnie?

    Nie dostaniesz. Dzień po aktywacji pakietu staje się on aktywny (w zakładce
    ubezpieczenia pojawia
    się termin ważności) i możesz sobie wtedy zamówić debetówkę z wniosku o kartę lub z
    linku na
    stronie opisującej tę kartę.

  • 3. Data: 2012-08-06 14:04:28
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Konfabulator <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    zakładce ube
    > zpieczenia pojawia
    > się termin ważności) i możesz sobie wtedy zamówić debetówkę z wniosku o

    Dzięki za info. Już zamówiłem - podobno wysyłają priorytetem.

    Pozdrawiam
    mohonk