eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidla zastanawiajacych sie nad Polbankiem :-)dla zastanawiajacych sie nad Polbankiem :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.s
    ileman.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: dla zastanawiajacych sie nad Polbankiem :-)
    Date: Tue, 16 Sep 2008 12:28:36 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 103
    Message-ID: <gao1oj$27k$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: 157.158.8.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1221560915 2292 157.158.8.21 (16 Sep 2008 10:28:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Sep 2008 10:28:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    X-Antivirus: avast! (VPS 080915-0, 2008-09-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455083
    [ ukryj nagłówki ]

    historia pewnej korespondencji:

    <KLIENT>
    1. Czy planujecie Państwo wprowadzenie możliwości wydrukowania potwierdzenia
    przelewu z historii rachunku w serwisie internetowym?
    2. Jeżeli tak - jaki jest orientacyjny termin wprowadzenia takiej
    funkcjonalności?

    Moje pytania biorą się stąd, gdyż przy większej ilości przelewów,
    każdorazowe wyszukiwanie przelewu w 'liście przelewów', aby wydrukować
    jego podsumowanie jest conajmniej niewygodne, zajmuje ogromną ilość
    cennego czasu. Gdyby jeszcze wyszukiwarka
    przelewów działała dobrze i intuicyjnie, ale jej także nie można nazwać
    przyjazną.

    Sprawę rozwiązałoby wprowadzenie możliwości wydrukowania potwierdzenia
    konkretnego przelewu z historii
    rachunku.

    Zadaję konkretne pytania i proszę o konkretne odpowiedzi. Odpowiedź w
    stylu 'zdajemy
    sobie sprawę z niedoskonałości systemu i codziennie nad nimi pracujemy'
    niestety nie będzie dla
    mnie satysfakcjonująca. Problem, o którym pisałem wyżej stał się już dla
    mnie na tyle męczący, że
    jeżeli nie zadeklarujcie Państwo wprowadzenia możliwości drukowania
    potwierdzeń z historii
    rachunku, to będę zmuszony przenieść całość zgromadzonych środków do
    banku z przyjaznym interfejsem
    internetowym.

    <BANK>
    Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.
    Uprzejmie informuje, iż nie jesteśmy na razie gotowi, aby podać dokładną
    datę udoskonalenia usługi pod tym względem. Zalecamy
    wydruk poprzez zakładkę przelewy/ lista przelewów. Za wszelkie
    niedogodności przepraszamy.
    Za niedogodności przepraszamy i prosimy o cierpliwości i wyrozumiałość.
    Miło nam będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem
    infolinii: 0 801 822 000 lub 0 22 3 822 000

    <KLIENT>
    Skoro sugerujecie Państwo wydruk potwierdzeń przez menu 'przelewy' ->
    'lista przelewów', to proszę o informację w jaki sposób skutecznie z
    niego korzystać, gdyż niestety mam wrażenie, że jest to po prostu
    niemożliwe.

    W dniu 31.07.2008 na moim rachunku gotówkowym został zaksięgowany
    przelew zewnętrzny (wychodzący) na kwotę 22,20 PLN,
    którego potwierdzenie chcę wydrukować.
    W wyszukiwarce zadaję następujące kryteria:
    Typ przelewu: dowolny
    Status: dowolny
    Od daty 30.07.2008
    Do daty 01.08.2008

    Czy dla Państwa nie jest oczywiste, że w/w operacja SPEŁNIA wszystkie
    powyższe kryteria? Jednakże wyszukiwarka NIE ZWRACA tej transakcji!
    Dlaczego?
    Czy przy każdym wydruku winienem ręcznie przeklikiwać każdy przelew z
    listy przelewów? Niestety nie umieściliście Państwo w menu 'przelewy' ->
    'lista przelewów' daty
    wykonania transakcji, a ponadto wyszukiwanie po dacie nie działa, więc
    wchodzenie do każdego
    przelewu z identyczną kwotą jest chyba jednym sposobem. A co, jeżeli
    takich przelewów
    jest więcej?

    Przykro mi, ale przeniesienie środków z Państwa banku będzie chyba
    jednym wyjściem.
    Nad przelewami dało się zapanować, gdy było ich mniej. Gdy się ich
    trochę nazbierało, to staje się
    to po prostu niemożliwe.

    Chyba, że dacie mi Państwo jakąś magiczną receptę, jak skutecznie
    wyszukiwać przelewy na liście przelewów...

    <BANK>
    Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.
    Uprzejmie informuje, iż w przypadku kryteriów wyszukiwania przelewów nie
    jest ważna data, kiedy przelew
    obciążył rachunek, tylko data zlecenia przelewu. Ponadto informuje, iż w
    daniach 30 oraz 31 lipca
    nie zlecał Pan przelewu zewnętrznego.

    <KLIENT>
    Uważacie zatem Państwo, że mam pamiętać daty zlecania przelewów,
    względnie je gdzieś zapisywać? Proszę wybaczyć szczerość, ale ktoś tu
    chyba zupełnie nie rozumie wyrażenia 'po prostu, po ludzku'...
    Rozumiem, że nie jesteście mi Państwo w stanie podać skutecznej metody
    wyszukiwania przelewów na liście przelewów?

    <BANK>
    Uprzejmie informuje, iż wyszukiwanie następuje poprzez zdefiniowanie
    odpowiednich kryteriów.
    Miło nam będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem infolinii
    0 801 822 000


    Ręce mi opadły. Wracam ze środkami z powrotem do mBanku. Więcej
    cierpliwości dla Polbanku już nie mam.

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1