  • 11. Data: 2003-10-13 12:25:52
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > chyba odsetki ustawowe

    Nie. Art. 415 K.C.
    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2003-10-13 16:51:45
    Temat: Odp: dłuuuuuugi przelew
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    > Reklamacja ! Na pewno nie zgadzało się imię i nazwisko oraz adres
    > odbiorcy. Ewidentny błąd banku.

    No własnie chyba coś się nie zgadzało, tak mi koleżanka mówiła.Ale pieniądze
    zostały przyjete.
    Niestety rozmawiam z nią wyłacznie telefonicznie, więc takie dogadywanie
    sie :-)
    Ela

  • 13. Data: 2003-10-13 16:53:51
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bme4uv$f1v$...@i...gazeta.pl...
    > A na wydruku potwierdzenia jest dobry numer, czy zły. No bo wszystkie rady
    > poprzedników są jak najbardziej na miejscu, o ile jesteście w stanie
    > dowieść, że to pani z okienka się pomyliła, a nie na przykład koleżanka
    > jej źle podyktowała ten numer a następnie podpisała błędną dyspozycję.

    miała numer przesłany przeze mnie mailem i podobno podała pani w okienku na
    piśmie.
    Ale pewnie nie sprawdziła dyspozycji i podpisała :-(
    Ela

  • 14. Data: 2003-10-13 16:55:04
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    > Bank musi, rzecz jasna wykonać przelew (z własnych środków), a ponadto
    > zgodnie z art. 415 K.C. naprawić szkody, jakie poniosła osoba zlecająca
    > na skutek opóźnienia.

    OK .. reklamacja już poszła... do środy ma się wyjaśnić ..podobno.
    Dziekuję wszystkim za odpowiedzi.
    Ela

  • 15. Data: 2003-10-13 20:10:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to cienko to widzę dowodowo. raczej kasjerce winy nie udowodnicie.

  • 16. Data: 2003-10-14 16:04:07
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bank musi, rzecz jasna wykonać przelew (z własnych środków), a ponadto
    > zgodnie z art. 415 K.C. naprawić szkody, jakie poniosła osoba zlecająca
    > na skutek opóźnienia.

    Miałem taki przypadek dawno temu.
    Bank naprawił szkodę. Osobie, która dostała niesłusznie pieniądze po prostu
    zdjęli z konta, nawet robiąc debet i mi wlali na konto.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa