    From: Joachim <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: dostęp do rynków zagranicznych
    Date: Sat, 09 Jan 2010 23:44:16 +0100

    Szukam domów maklerskich, niekoniecznie polskich, ale pozwalających
    otworzyć rachunek Polakowi, które dają dostęp do rynków zagranicznych:
    NYSE Euronext, Londyn, Deutsche Boerse. Chce handlować kontraktami na
    indeksy tamtejszych giełd.

    Możecie polecić takie domy maklerskie?

    Zależy mi na dostępie do rynku kontraktów, taki np. jak zapewnia Bossa
    dla polskiej giełdy WGPW.

    I nie chcę handlować przez marketmakerów np. XTB lub inne tego typu
    instytucje,a takich znalazłem mnóstwo.

    W skrócie poszukuje czegoś takiego jak polska Bossa, tylko
    zagranicznego, żeby handlować zagranicznymi futuresami.

    A już najlepiej byłoby, gdyby udostępniali interfejs API, do
    automatycznego składania zleceń.

    Znacie jakieś fajne zagraniczne domy maklerskie?

    J.