    From: "Synek" <h...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [duzy off topic] ubezpieczenia grupowe
    Date: Fri, 22 Dec 2006 20:06:46 +0100

    Witam wszystkich

    I z gory przepraszam za off topic, ale wiem ze na tej grupie znajda sie
    ludzie ktorzy sie znaja na rzeczy o ktora sie pytam dlatego probuje...

    W firmie w ktorej pracuje powstala idea ubezpieczen grupowych.
    Byl agent z firmy ubezpieczeniowej i kierownictwo wstepnie wybrala oferte.
    W karcie rejestracyjnej znalazlem takie zdanie.
    "Upowazniam kazdego lekarza, szpital lub instytucje do udzielenia informacji
    o stanie mojego zdrowia na prosbe <nazwa firmy>"

    Chcialem sie Was zapytac czy to jest legalne?
    Rozumiem ze ubezpieczyciel chce sie zabezpieczyc zeby "nie wtopic" ale
    wydaje mi sie to przesada bo oni nie chca raz skontrolowac stanu mojego
    zdrowia tylko chca to robic caly czas.

    Pozdrawiam,
    Andrzej