eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidziecko Macierzyński ego - PKO BP Rachunek Dziecka raz jeszczedziecko Macierzyński ego - PKO BP Rachunek Dziecka raz jeszcze
  • Data: 2014-03-26 12:01:10
    Temat: dziecko Macierzyński ego - PKO BP Rachunek Dziecka raz jeszcze
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chciałem zapoznać się z jakimś regulaminem dot. tego rachunku, wzorem umowy, itp.

    niestety, w systemie owszem jest wniosek, można wpisywać dane ale za cholerę nie
    można znaleźć tekstu umowy która będzie podpisywana.

    a mnie interesuje kwestia formalna - kto jest posiadaczem rachunku (tylko dziecko?
    czy może dziecko i rodzic jako współposiadacze?) i jaki jest status rodzica
    (współposiadacz, pełnomocnik) ale te najprostsze informacje są dla pracowników
    infolinii czarną magią, a tekstu w internecie nie ma.

    jest zestaw "najczęściej zadawanych pytań", ale nie ma w nich pytania o tożsamość
    podmiotu który jest posiadaczem rachunku.

    ponieważ kilka osób na grupie pisało że zakładali ten rachunek (i nawet chwalili się
    wisienkami), uprzejmie proszę o zerknięcie na wasze papierowe umowy a następnie
    zaspokojenie mojej ciekawości co do tego, kto posiada ten rachunek/