  • 31. Data: 2005-07-03 18:55:07
    Temat: Re: dzisiejsze przerwy konserwacyjne w e-bankach??
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Markus Sprungk posłał(a) w świat wiadomość

    > A skąd ta pewność, że prowadzę mały biznes komputerowy?

    Świat jest mały.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 32. Data: 2005-07-03 19:14:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Świat jest mały.

    Nie aż tak. Wydaje Ci się

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 33. Data: 2005-07-03 19:48:05
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Nie aż tak. Wydaje Ci się

    Skoro tak usilnie nalegasz...

    Wojewódzka nie leży za siedmioma górami.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 34. Data: 2005-07-03 20:18:49
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Skoro tak usilnie nalegasz...
    >
    > Wojewódzka nie leży za siedmioma górami.

    ...i co z tego? Myślałeś, że mi czymś zaimponujesz?

    EOT

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 35. Data: 2005-07-03 20:31:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:1g12z1tnizhh2$.dlg@vahanara.pl>
    autorstwa niejakiego Janusz - Vahanara wyjaśniam co następuje:

    > Aż dziw bierze, że konkurencja bankowa nie idzie śladem mBanku.
    > Klient udaje sie do banku, to może przy okazji skusi się na krawat albo
    > dezodorant w promocyjnej cenie?

    Bo ja wiem... czasem mi się wydaje, że w promocjach kont to chyba tylko
    wiertarki udarowej nie można dostać.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 36. Data: 2005-07-03 20:32:11
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > ...i co z tego?
    Skoro na własne życzenie wątek został dociągnięty do tego miejsca, to
    powinieneś wiedzieć, do czego ci to było potrzebne?

    > Myślałeś, że mi czymś zaimponujesz?
    Zbyt wysoko się oceniasz, sądząc, że chciałbym ci i imponować.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 37. Data: 2005-07-05 14:04:17
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 1 Jul 2005 11:32:44 +0200, na pl.biznes.banki, Janusz - Vahanara w
    wiadomości <news:uend58qt65y6$.dlg@vahanara.pl> napisał(a):

    > Jak byk, to komunikat byłby widoczny w innych bankach, których strona
    > logowania jest pusta.
    >
    > W mBanku roi się od reklam i ofert jak na wiacie osiedlowego przystanku.

    Na stronie mBanku jest następny komunikat o planowanej przerwie.
    Podobnie jak tamten, ten też ginie wśród reklam kredytów mieszkaniowych
    oraz wyjazdów wakacyjnych.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj