  • 1. Data: 2004-11-17 05:18:47
    Temat: dziwny przypadek?
    Od: "Wrzos" <w...@w...pl>

    Od lat korzystam z Inteligo i jeszcze mi sie nie zdarzylo, aby przelew w
    ramach tego samego banku nie zostal zaksiegowany na koncie adresata, gdy
    dostaje potwierdzenie transakcji SMS-em. Ze zdziwieniem wiec przyjmuje teraz
    informacje adresata, ze ... pieniedzy na jego koncie nie ma! Wyslalem mu w
    .pdf potwierdzenie transakcji, wszystko wypelnione prawidlowo.
    Kwota wielka nie jest, ale idzie mi o zasade - czy taki przypadek jest
    mozliwy, ze pieniadze wciaz gdzies wedruja czy tez moze facio cos ostro
    kombinuje zeby w ten sposob po prostu wyludzic ode mnie pare groszy? Czy
    warto interweniowac w Inteligo? Poradzcie cos, bo jestem w kropce.
    pozdrawiam

    --
    Konrad Wrzos
    w...@w...pl

  • 2. Data: 2004-11-17 06:54:11
    Temat: Re: dziwny przypadek?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wrzos" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kombinuje zeby w ten sposob po prostu wyludzic ode mnie pare groszy? Czy
    > warto interweniowac w Inteligo? Poradzcie cos, bo jestem w kropce.

    0-800 121 121
    Ty jestes nadawca przelewu i ty mozesz zlozyc reklamacje na jego
    niewykonanie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-11-17 07:20:07
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 06:18:47 +0100,
    osoba podpisana: Wrzos <w...@w...pl>
    napisała:
    > Od lat korzystam z Inteligo i jeszcze mi sie nie zdarzylo, aby przelew w
    > ramach tego samego banku nie zostal zaksiegowany na koncie adresata, gdy
    Zaraz, z Inteligo do Inteligo ?
    Niemal na pewno coś kręci.
    > dostaje potwierdzenie transakcji SMS-em. Ze zdziwieniem wiec przyjmuje teraz
    > informacje adresata, ze ... pieniedzy na jego koncie nie ma! Wyslalem mu w
    A jeśli nie kręci, to niech Ci przyśle pisemne oświadczenie, ze nie ma.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 4. Data: 2004-11-17 07:30:56
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > 0-800 121 121
    > Ty jestes nadawca przelewu i ty mozesz zlozyc reklamacje na jego
    > niewykonanie.

    z tego co rozumiem, to przelew wyszedl z Inteligo, bo dostał kolega smsa
    potwierdzajacego. Jezeli w obrebie Inteligo, to dziala to blyskawicznie,
    jezeli na konto w PKO BP (wnioskuje po tym iz piszesz o przelewie w
    ramach tego samego banku) to moze sie zdarzyc poslizg, ale co najwyzej
    do pierwszej sesj przychodzacej w PKO BP.

    Moim zdaniem odbiorca przekazu cos zciemnia.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war