  • 1. Data: 2004-11-17 00:36:03
    Temat: Ankieta magisterska - Bezpieczeństwo transakcji bankowych poprzez Internet
    Od: "Pawel Krawczyk" <s...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    Nazywam się Paweł Krawczyk i jestem studentem ostatniego roku na Wydziale

    Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Obecnie piszę pracę
    magisterską

    związaną z tematyką bezpieczeństwa transakcji bankowych poprzez Internet.

    Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie mojej ankiety. Została ona

    sporządzona w taki sposób, że wystarczy wypełnić formularz, który znajduje
    się

    na stronie http://www.student-oiz.z.pl .Wszystkie informacje uzyskane dzięki
    temu

    badaniu zostaną wykorzystane wyłącznie do celów weryfikacji postawionych w

    pracy hipotez. Ankieta ma charakter anonimowy.

    Z góry dziękujemy za udzielone odpowiedzi,

    Paweł Krawczyk

    s...@p...onet.pl

    http://www.student-oiz.z.pl

  • 2. Data: 2004-11-17 08:32:03
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Pawel Krawczyk wrote:
    > Szanowni Państwo,
    >
    > Nazywam się Paweł Krawczyk i jestem studentem ostatniego roku na Wydziale
    [ciach]
    pytanie 19 jest nieprecyzyjne, bo teraz to juz jest i Inteligo i PKO
    Inteligo.

    Pytania dotyczące mocy stosowanych haseł są... dziwne.

    Pozdrawiam,
    Bogusz

  • 3. Data: 2004-11-17 08:39:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 17 Nov 2004 01:36:03 +0100, "Pawel Krawczyk"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >badaniu zostaną wykorzystane wyłącznie do celów weryfikacji postawionych w
    >
    >pracy hipotez. Ankieta ma charakter anonimowy.

    Brakuje w pytaniu o częstotliwoścć zmiany hasła odpowiedzi 'rzadziej'.
    Do tego brakuje mi jednego pytania o system operacyjny, bo wszelkie
    pytania o firewalle, spyware'y etc. mają sens kiedy uzywa się
    windowsów.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 4. Data: 2004-11-17 14:18:27
    Od: ps <p...@o...pl>

    "Pawel Krawczyk" <s...@p...onet.pl> wrote in

    > Szanowni Państwo,
    > (...)
    > Ankieta ma charakter anonimowy.

    taa, jasne, anonimowa ankieta przez net ;)
    brakuje tylko pytania o sume na konkretnym koncie, i ewentualnie o
    nazwe pliku w ktorym sa zapisane hasla...

    btw ilu juz naiwnych sie dalo nabrac? a ilu z "bardzo dobra" sytuacja
    finansowa, no i koniecznie bez firewalla, antywirusa czy "antytrojana"?
    ;)