  • 1. Data: 2004-11-16 23:20:27
    Temat: Re: pytanie zoltodzioba
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nowik <n...@d...jakas.pl> wrote:
    > Czy osoby siedzace na tej grupie sa "zawodowymi" bankowcami, czy to
    > raczej hobby poza inna praca?
    > Czy ktos samodzielnie dochodzil tajnikow zwiazanych z bankowoscia,
    > gielda, biznesem?
    > Jesli tak, od czego zaczynaliscie? Skad czerpaliscie wiedze?

    Z Rzeczpospolitej, z tej grupy i z wlasnych doswiadczen w otwieraniu i
    zamykaniu kont ;)
    A potem jakos juz poszlo.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-16 23:23:19
    Temat: pytanie zoltodzioba
    Od: "Nowik" <n...@d...jakas.pl>

    witajcie,

[...]

    Pytanie ogolne i na poczatek na takie odpowiedzi bym liczyl.
    Dzieki za zainteresowanie i napisanie kilku slow.

    P.

  • 3. Data: 2004-11-17 00:35:16
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Z Rzeczpospolitej, z tej grupy i z wlasnych doswiadczen w otwieraniu i
    > zamykaniu kont ;) A potem jakos juz poszlo.

    Kiedy chcę się napić piwa nie muszę kupować browaru a kiedy chcę
    zapoznać się z tajnikami banków nie muszę od razu iść na studia z
    zakresu bankowości i finansów ;-) Wystarczy studiowanie grup z
    hierarchii _pl.biznes._ :)

    K.

  • 4. Data: 2004-11-17 07:04:26
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Z Rzeczpospolitej, z tej grupy i z wlasnych doswiadczen w otwieraniu i
    > zamykaniu kont ;)
    > A potem jakos juz poszlo.

    Prawda, z grupy można się bardzo dużo dowiedzieć. Śmiem twierdzić że
    większość stałych bywalców (ta część która w bankach nie pracuje) jest
    obeznana w bankowości o niebo lepiej niż większość pracowników banków.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2004-11-17 08:01:03
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    > Prawda, z grupy można się bardzo dużo dowiedzieć. Śmiem twierdzić że
    > większość stałych bywalców (ta część która w bankach nie pracuje) jest
    > obeznana w bankowości o niebo lepiej niż większość pracowników banków.

    A to dlatego, że większość pracowników banków nie czyta pbb :)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 6. Data: 2004-11-17 12:17:13
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Prawda, z grupy można się bardzo dużo dowiedzieć. Śmiem twierdzić że
    > większość stałych bywalców (ta część która w bankach nie pracuje) jest
    > obeznana w bankowości o niebo lepiej niż większość pracowników banków.

    Mowisz oczywiscie o pracownikach ladowych ?

    pzdr
    wkg

  • 7. Data: 2004-11-18 12:32:53
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "wkg" <w...@p...onet.pl> napisała:

    >Mowisz oczywiscie o pracownikach ladowych ?
    A są też morscy ?

    MSPANC

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2004-11-18 18:02:56
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    gornik wrote:

    > A są też morscy ?

    Nie, sa tez pracownicy bankow.

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2004-11-19 10:59:41
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Prawda, z grupy można się bardzo dużo dowiedzieć. Śmiem twierdzić że
    > większość stałych bywalców (ta część która w bankach nie pracuje) jest
    > obeznana w bankowości o niebo lepiej niż większość pracowników banków.

    Dość zuchwałe twierdzenie.
    Jest taka zależność, że wraz ze wzrostem wiedzy, wzrasta świadomość
    niewiedzy. Ty zdaje się tej świadomości niewiedzy nie masz za wiele... ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 10. Data: 2004-11-20 20:30:29
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Artur Czeczko napisał(a):

    > Dość zuchwałe twierdzenie.
    > Jest taka zależność, że wraz ze wzrostem wiedzy, wzrasta świadomość
    > niewiedzy. Ty zdaje się tej świadomości niewiedzy nie masz za wiele... ;-)

    Nie. Ja nie twierdzę że wiem dużo. Ja wiem, że panie pracujące w bankach
    wiedzą bardzo często mniej. Bez urazu dla pań.