  • 11. Data: 2005-04-22 10:26:45
    Temat: Re: dzwoni pani z mBanku i zada autoryzacji...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam również w mBanku.
    > Stoi puste od chyba dwóch lat. W niepoważnym banku nie trzymam
    > pieniędzy, a nie mam zdrowia walczyć z nimi o podpis zgodny z umową.

    Eeee? To wina banku, że masz problem z własnym podpisem? A co do dzwonienia
    z zastrzeżonego, to wszystkie banki tak robią.

  • 12. Data: 2005-04-22 11:41:41
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    [...]
    > A co do dzwonienia z zastrzeżonego, to wszystkie banki tak robią.

    Telefony z Pekao 24 nie są z zastrzeżonego.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 13. Data: 2005-04-22 11:44:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Telefony z Pekao 24 nie są z zastrzeżonego.

    O proszę - to punkt dla Pekao :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-04-22 12:11:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Dlatego zapewne nie masz konta nigdzie, bo tak robią wszyscy. Inna rzecz, że
    > takie połączenia też spuszczam na drzewo :-)

    Nieprawda, sa banki ktore tak nie robia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2005-04-22 12:14:59
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-22, Prof_Ex <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Glenn <g...@b...pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Telefony z Pekao 24 nie są z zastrzeżonego.

    ING jak dzwoni odział - ładnie mi telefon identyfikuje, że to oni.
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 16. Data: 2005-04-22 12:17:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nieprawda, sa banki ktore tak nie robia.

    Ok. Kto jeszcze oprócz Pekao? Trzeba upowszechniać dobre przykłady :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-04-22 12:34:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Eeee? To wina banku, że masz problem z własnym podpisem? A co do dzwonienia
    > z zastrzeżonego, to wszystkie banki tak robią.

    Eee tam. Do mnie pare razy dzwonili z oddzialu z Millennium, z ID.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2005-04-22 13:44:07
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d4aq2e$j0e$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > Ok. Kto jeszcze oprócz Pekao? Trzeba upowszechniać dobre przykłady :-)

    VW tak dzwonił w sprawie lokat i ubezpieczenia

    --
    S pozdravem,
    August

  • 19. Data: 2005-04-22 13:53:50
    Od: "Mateusz Zmuda" <m...@k...pl>

    > Ok. Kto jeszcze oprócz Pekao? Trzeba upowszechniać dobre przykłady :-)

    Ja już dwa razy odebralem telefon z inteligo tez z wyswietlonym numerem.
    Kierunkowy 81 byl :)

    --
    pozdrawiam
    MaTe

  • 20. Data: 2005-04-22 15:46:27
    Od: "bzdreg" <b...@n...com>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Dziwne praktyki ma mBank
    > Dzwonią z zastrzeżonego numeru telefonu i każą podawać rożne dane
    > identyfikacyjne. Kiedy pytam sie o co chodzi i skąd mam mieć pewność że

    Czy ja dobrze widzę? (czytam?)

    Dzwoni do Ciebie ktoś, a Ty mu podajesz Twoje dane weryfikujące Cię w banku?

    A jakby poprosili Cię o numer klienta, hasło na internet i kolejne 10
    niewykorzystanych jeszcze haseł jednorazowych, to też byś podał?

    Chyba, że ja czegoś nie doczytałem, albo zupełnie nie zrozumiałem...

    Dziekuje. Pzdr. Bzd.
    b...@n...com
    (adres zwrotny wymaga recznego przetworzenia)