eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidzwoni windykacja Getin Noble Bank › dzwoni windykacja Getin Noble Bank
  • Received: by 10.236.74.161 with SMTP id x21mr2833337yhd.13.1349900592402; Wed, 10 Oct
    2012 13:23:12 -0700 (PDT)
    Received: by 10.236.74.161 with SMTP id x21mr2833337yhd.13.1349900592402; Wed, 10 Oct
    2012 13:23:12 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!diablo1.
    news.osn.de!news.osn.de!diablo2.news.osn.de!feeder2-2.proxad.net!proxad.net!fee
    der1-2.proxad.net!209.85.216.87.MISMATCH!l8no34018153qao.0!news-out.google.com!
    r17ni12790870qap.0!nntp.google.com!l8no34773736qao.0!postnews.google.com!glegro
    upsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 10 Oct 2012 13:23:12 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.209.140.224;
    posting-account=Zh52vQoAAAAk-gCCDfIcmpgxND9chfu-
    NNTP-Posting-Host: 37.209.140.224
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: dzwoni windykacja Getin Noble Bank
    From: "lery.IT" <l...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 10 Oct 2012 20:23:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:580450
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam sobie konto oraz KK w OpenFinance Online - Getin Noble Bank. Od kilku miesięcy
    przestałem regularnie korzystać z tych produktów finansowych.

    Od kilku dni dostaję smsy że mam zadłużenie, chociaż o niczym nie wiem, za pierwszym
    razem myślę: oddzwonię. Tam konsultant z windykacji mówi, że widnieje zadłużenie w
    kwocie 30zł, że uzgodniony termin spłaty już dawno minął itp. Koleś na moje pytania
    nie potrafił odpowiedzieć z czego wynika to zadłużenie, kiedy powstało, z jakiego
    tytułu, czy było wysyłane upomnienie itp. Nic nie mógł mi powiedzieć. Kurde ja nawet
    nie wiem na jakie konto miałbym zapłacić:)

    Przejrzałem wyciągi kk i konta z pół roku wstecz - wszystko rozliczone, saldo na
    zero, a nawet mam teraz nadpłatę na kk.


    a smsy przychodzą takie:
    "Windykacja GETIN Noble Bank: Przypominamy o wyznaczonym dzisiejszym terminie spłaty
    zadłużenia"

    "GETIN Noble Bank: Nie odnotowaliśmy wpłaty z 08.10.2012. Prosimy o pilne
    uregulowanie zadłużenia. W przeciwnym wypadku zostanie podjęta decyzja."

    "Monitoring GETIN Noble Bank: Status na Państwa umowie - preterminowany. Prosimy o
    uregulowanie zadłużenia w dniu dzisiejszym. Tel. 32 604 3136"


    doradźcie co robić, olać ich? dzwonić i wyjaśniać?
    ps1. jedyne czego się obawiam to BIK, bo podobno trudno się wykreślić.
    ps2. aż mnie korci zgłosić to gdzieś za próbę wyłudzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1