eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankie-Integrum BGZ - niedorobki w obsludze klientae-Integrum BGZ - niedorobki w obsludze klienta
  • Data: 2003-02-07 18:01:07
    Temat: e-Integrum BGZ - niedorobki w obsludze klienta
    Od: "cyberspider" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Przy okazji ze przegladalem grupe, chcialbym napomknac o paru
    "niedorobkach" w obsludze klienta e-Integrum. Pierwsza to taka ze jesli
    polecenie przelewu zostalo odrzucone a w liscie dyspozycji przyjetych, a
    wlasciwie to zrealizowanych, operacja ta widnieje jak byk!!! Zdarzylo mi sie
    to juz dwa razy. Narazilo mnie to na pewne nieprzyjemnosci ze strony
    wierzycieli, a ja bylem pewien ze przelewy byly zrealizowane - jednak bylo
    inaczej. Duzy minus!
    Druga sprawa. Przy definiowaniu przelewu lapie sie na tym (juz po czasie)
    ze nie wybralem z listy kontrahenta. Problem w tym ze w takiej sytuacji
    (gapowe) zapisze sie domyslny kontrahent, tzn. tez z pierwszego pola na
    liscie wyboru. Aby te sytuacje zmienic nalezaloby pierwsze pole na liscie
    wyboru ustwic puste i byloby po klopocie. Maly minus!
    Trzecia sprawa. Oddzial e-Integrum BGZ nie raczy odpowiedziec na listy
    (e-mail), a wyslalem juz ich pare. Z poczatku istnienia e-Integrum wszystko
    bylo O.K. ale teraz uwazaja chyba ze nie warto zajmowac sie takimi
    glupstwami jak poczta e-mail. Wielki minus!
    Trzymam sie tego konta, bo maja darmowe przelewy, ale moze ktos mi podpowie
    ktory e-bank ma jeszcze darmowe przelewy?
    Aha, moze jeszcze ktos dopisze cos ciekawego to tego co juz napisalem?

    Pozdrawiam
    --
    Adam Obiedzinski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1