  • 31. Data: 2006-03-07 19:52:17
    Temat: Re: e-banki..Lucas czy VW ?
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-07 13:38:11, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Szkoda tylko, że
    > fachowcy opiniujący zabezpieczenia banków mają na ten temat odmienne zdanie.

    Na szczescie nei wszyscy jak widac po niektorych bankach.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    GutekFilm zastrasza (bezprawnie!) wlascicieli tak doskonalych serwisow
    jak napisy.org i napisy.info. Zbojkotujmy filmy/produkty Gutka bo
    niestety nie mamy armii prawnikow na uslugach.

  • 32. Data: 2006-03-07 19:53:10
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-07 13:36:47, r...@a...net.pl napisał(a):

    > o pierwsze czy ma czerpać z cache ustawia się w
    > przeglądarce (domyślnie AFAIK jest "nie"), po drugie pobieranie z cache nie
    > jest złe jeżeli ktoś potrzebuje.

    Ale masz wsparcie czy tylko wiedze z Komputer Swiata?

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Artykuł satyryczny w Timesie to jedna sprawa, ale cegły i kije trafiają
    prosto w sedno.

  • 33. Data: 2006-03-07 19:53:45
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-07 13:34:02, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Jeżeli ja jestem lamerem, to kim w razie tym jesteś?

    Jestes MEGAlamerem i moge ci to dac na pismie.

  • 34. Data: 2006-03-07 20:10:10
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Mar 2006 20:53:10 +0100, w
    <19u90w7ow4wll$.1ot83mzs61nif$.dlg@40tude.net>, Poke <"poke1{usun to oraz cyfry
    1 i 2 z adresu}"@konto2.pl> napisał(-a):

    > Ale masz wsparcie czy tylko wiedze z Komputer Swiata?

    Wsparcie jest manual -- co polecam przeczytać zanim zaczniesz zabierać głos.

  • 35. Data: 2006-03-07 20:10:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Mar 2006 20:52:17 +0100, w
    <24f6y145m562$.1f50547k97c0t$.dlg@40tude.net>, Poke <"poke1{usun to oraz cyfry
    1 i 2 z adresu}"@konto2.pl> napisał(-a):

    > Na szczescie nei wszyscy jak widac po niektorych bankach.

    Pokaż mi jedno opracowanie, w którym ta cecha jest wymieniana jako zaleta.

  • 36. Data: 2006-03-07 20:11:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Mar 2006 20:53:45 +0100, w <kmgexxojwvgl$.hjd2veef1lp3.dlg@40tude.net>,
    Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl> napisał(-a):

    > Jestes MEGAlamerem i moge ci to dac na pismie.

    Jeżeli ty jesteś fachowcem, to słowo megalamer musi oznaczać coś pozytywnego.

  • 37. Data: 2006-03-08 04:11:00
    Od: MXD <d...@p...on.pl>

    Dnia Tue, 07 Mar 2006 21:10:29 +0100, r...@a...net.pl
    <r...@a...net.pl> napisał:

    > Pokaż mi jedno opracowanie, w którym ta cecha jest wymieniana jako
    > zaleta.

    Hm... Się wtrącę (choć dyskusja nieco jałowa):

    Na ten przykład: http://aspalliance.com/694

    A tak przy okazji: czy domagasz się, żeby ktoś Ci udowodnił, że np. jazda
    drugą stroną ulicy niż ta, o której mówi kodeks drogowy powinna być
    dozwolona, bo akurat Tobie byłoby tak wygodniej? ;)))

    --
    MXD

  • 38. Data: 2006-03-09 05:07:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Poke wrote:

    > Niedozwolone z punktu widzenia bezpieczenstwa. Po prostu -
    > nie-do-zwo-lo-ne.
    Ale dlaczego ?
    Większość "bzdurnych" wymagań odnośnie bezpieczeństwa można jakoś
    uzasadnić. Uzasadnij to.
    KJ

  • 39. Data: 2006-03-09 19:49:32
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-07 21:11:05, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Jeżeli ty jesteś fachowcem, to słowo megalamer musi oznaczać coś pozytywnego.

    Gratuluje dobrego samopoczucia. LOL+EOT

  • 40. Data: 2006-03-12 20:58:13
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    wrote in message

    > Na szczescie nei wszyscy jak widac po niektorych bankach.

    Na szczescie Poke plecie androny :-)
    Samo cofanie nie jest wcale dowodem blednej konstrukcji
    strony. Rzecz w tym jaka jest wbudowana w nia reakcja
    na uzycie przycisku "cofnij". I oczywiscie nic nie stoi
    rowniez na przeszkodzie, aby mozna bylo sklonowac strone.
    Znowu problem w tym, jak sie ma witryne zbudowana, zeby
    zapewnic poprawne i bezpieczne dzialanie.

    A realny problem w tym, ze w wielu "bezpiecznych" witrynach
    reakcja na "cofnij" jest obslugiwana blednie, zas na domiar
    zlego uzytkownicy nie wiedza, ze dla zachowania bezpieczenstwa
    sesja szyfrowana zawsze musi byc zamknieta (co m.in. oznacza,
    ze np. w IE - zaleznie od ustawien opcji - trzeba zamknac
    dane okno albo zamknac wszystkie (!) okna IE).

    I rzeczywiscie, jesli te warunki nie sa spelnione, to
    nie jestesmy bezpieczni.

    Z Lukasem jest chyba dodatkowo ten klopot, ze wiedzac
    o problemie, nie wiedza jak poprawnie strone zbudowac ;-)
    Ale przynajmniej maja dobre checi (z drugiej strony
    po trzecim wylogowaniu noz w kieszeni sie otwiera...)

    witrak()