-
11. Data: 2008-12-30 08:30:16
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
"MarekZ" news:gjbrdd$gl6$1@srv.cyf-kr.edu.pl
> Który to oddział? O ile to Karmelicka, Starowiślna albo Królewska, to
jutro
> ich tam przeszkolę może, bo idę robić przelew z karty...
Niestety żadna z tych ulic. Oddział znajduje się przy pl. Jana Matejki.
Podobne problemy z założeniem rachunku występowały w oddziale przy ul.
Długiej - karta musi być i nie ma gadania...
-
12. Data: 2008-12-30 08:34:43
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
"Krzysztof" news:gjckk6$99d$1@mx1.internetia.pl
> Mam dawno zalozone konto w wersji internetowej bez karty. Nie wiem jak z
tym
> pakietem?
Po wykonaniu telefonu do znajomego i jeszcze wnikliwszym zapoznaniem się z
tematem zakładania pakietu e-getin w getinbanku uzyskałem dodatkową
informację. Otóż pracowniczka banku powiedziała mojemu znajomemu, że owszem
może mieć rachunek bez karty, ale tylko w przypadku posiadania samego konta
internetowego. W przypadku pakietu e-getin jest obowiązek posiadania karty
debetowej.
PS. Gdy tak patrzę na tą całą sytuację to dochodzę do wniosku, że posiadanie
karty w pakiecie e-getin miało by jeszcze jakiś sens gdy by ów plastik
umożliwiał dokonywanie płatności w internecie. A tak taka karta jest w
większości przypadków nieużyteczna. Ironią losu jest dodatkowo fakt, że to
oferta z segmentu e-bankowości ;)
-
13. Data: 2008-12-30 08:45:59
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
"Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote in message
news:gjcm59$vbk$5@news.interia.pl...
> "Krzysztof" news:gjckk6$99d$1@mx1.internetia.pl
>
>> Mam dawno zalozone konto w wersji internetowej bez karty. Nie wiem jak z
> tym
>> pakietem?
>
> Po wykonaniu telefonu do znajomego i jeszcze wnikliwszym zapoznaniem się z
> tematem zakładania pakietu e-getin w getinbanku uzyskałem dodatkową
> informację. Otóż pracowniczka banku powiedziała mojemu znajomemu, że
> owszem
> może mieć rachunek bez karty, ale tylko w przypadku posiadania samego
> konta
> internetowego. W przypadku pakietu e-getin jest obowiązek posiadania karty
> debetowej.
>
> PS. Gdy tak patrzę na tą całą sytuację to dochodzę do wniosku, że
> posiadanie
> karty w pakiecie e-getin miało by jeszcze jakiś sens gdy by ów plastik
> umożliwiał dokonywanie płatności w internecie. A tak taka karta jest w
> większości przypadków nieużyteczna. Ironią losu jest dodatkowo fakt, że to
> oferta z segmentu e-bankowości ;)
Ten pakiet nic ze soba nie niesie, chyba zwolnienie z oplat za karte przez
kilka miesiecy czy cos takiego, dokladnie nie pamietam.
Wystarczy otworzyc ROR internetowy, rach oszcz. TOP i podpiac go do dostepu
internetowego.
Po co ludziska zawracaja sobie glowe pakietem e-Getin skoro nie chca karty.
-
14. Data: 2008-12-30 08:59:45
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "RobertS" <b...@p...pl>
nie ma czegoś takiego jak "przymus karty" nawet jeżeli nie mozna otworzyć
konta bez wnioskowania o kartę to z otrzymanej karty zawsze można później
zrezygnować lub zastrzec i nie wnioskować o nową...
--
pozdrawiam
RobertS
-
15. Data: 2008-12-30 11:25:21
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
"Krzysztof" news:gjcni5$q5n$1@mx1.internetia.pl
> Ten pakiet nic ze soba nie niesie, chyba zwolnienie z oplat za karte przez
> kilka miesiecy czy cos takiego, dokladnie nie pamietam.
I zwrot 1% kasy wydanej za pośrednictwem ów karty. Promo trwa chyba do maja.
> Wystarczy otworzyc ROR internetowy, rach oszcz. TOP i podpiac go do
dostepu
> internetowego.
Na pozór banał. Niestety kiedy przyjdzie co do czego, to niektórzy
pracownicy getinu się wykładają na takiej dyspozycji, albo zbywają klienta -
jest to niemożliwe... :O
> Po co ludziska zawracaja sobie glowe pakietem e-Getin skoro nie chca
karty.
Wytłumaczenie jest jedno (chyba) - nauczeni brakiem niekompetencji
niektórych pracowników, którzy nie potrafili im złączyć RORu oraz rachunku
TOP w jedną całość wychodzą z założenia, że prościej będzie założyć pakiet,
który "to ma" niż wdawać się w dyskusję z kimś kto na siłę chce zrobić z
klienta jelenia ;)
Mimo wszystko oferta wygląda bardzo przyjemnie - gdy by tylko ta kompetencja
pracowników była większa, to było by cudownie ;)
-
16. Data: 2008-12-30 11:27:03
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
"RobertS" news:gjcnu6$16qc$1@opal.icpnet.pl
> nie ma czegoś takiego jak "przymus karty" nawet jeżeli nie mozna otworzyć
> konta bez wnioskowania o kartę to z otrzymanej karty zawsze można później
> zrezygnować lub zastrzec i nie wnioskować o nową...
Aż się boję pomyśleć jak taka rezygnacja będzie wyglądała w getinie he he
he - "nie da się", "to niemożliwe", "musi pan/pani zrozumieć, że nie mogę w
inny sposób rozmawiać z systemem bankowym", "komputer mi to narzucić, nie
ja" ;)
PS. Może jestem przewrażliwiony? ;) Mam nadzieję, że w getinie będzie
lepiej, czego sobie i innym klientom życzę :)
-
17. Data: 2008-12-30 11:43:56
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "Szymon" <n...@o...pl>
> Mimo wszystko oferta wygląda bardzo przyjemnie - gdy by tylko ta
> kompetencja
> pracowników była większa, to było by cudownie ;)
Szczególnie przyjemnie będzie dla osoby, która już będzie miała ich
dość. -50zł za zlikwidowanie konta przed upływem 12 miesięcy.
-
18. Data: 2008-12-30 12:51:36
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>
Szymon <n...@o...pl> napisał(a):
> Szczególnie przyjemnie będzie dla osoby, która już będzie miała ich
> dość. -50zł za zlikwidowanie konta przed upływem 12 miesięcy.
Czy ta osoba koniecznie MUSI likwidować konto (bezpłatne mniemam) przed
upływem 12-mcy?
Starczy mieć 0 PLN na stanie, odczekać, może sami zlikwidują, zgodnie z
regulaminem ;)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
19. Data: 2008-12-30 12:54:58
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "MarekZ" <m...@i...pl>
Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:gjcm53$vbk$3@news.interia.pl...
> Niestety żadna z tych ulic. Oddział znajduje się przy pl. Jana Matejki.
> Podobne problemy z założeniem rachunku występowały w oddziale przy ul.
> Długiej - karta musi być i nie ma gadania...
Donoszę, iż na Królewskiej pracownicy wiedzą, że można zamówić e-Getin bez
karty debetowej.
Dla odmiany nie są pewni czy można zrobić dostęp internetowy do samej karty
kredytowej. :-)
marekz
-
20. Data: 2008-12-30 12:57:06
Temat: Re: e-getin & przymus karty
Od: "RobertS" <b...@p...pl>
> Aż się boję pomyśleć jak taka rezygnacja będzie wyglądała w getinie he he
> he - "nie da się", "to niemożliwe", "musi pan/pani zrozumieć, że nie mogę
> w
> inny sposób rozmawiać z systemem bankowym", "komputer mi to narzucić, nie
> ja" ;)
to proste, dzwonisz na info, zastrzegasz kartę (bo zaginęła) i nie
wnioskujesz o nową....to wszystko
--
pozdrawiam
RobertS