eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankie-getin & przymus karty › Re: e-getin & przymus karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-getin & przymus karty
    Date: Tue, 30 Dec 2008 12:25:21 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <gjd0b1$dfr$4@news.interia.pl>
    References: <gjbe9i$a59$2@news.interia.pl> <gjckk6$99d$1@mx1.internetia.pl>
    <gjcm59$vbk$5@news.interia.pl> <gjcni5$q5n$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbu130.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1230636195 13819 83.23.46.130 (30 Dec 2008 11:23:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Dec 2008 11:23:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:467676
    [ ukryj nagłówki ]

    "Krzysztof" news:gjcni5$q5n$1@mx1.internetia.pl

    > Ten pakiet nic ze soba nie niesie, chyba zwolnienie z oplat za karte przez
    > kilka miesiecy czy cos takiego, dokladnie nie pamietam.

    I zwrot 1% kasy wydanej za pośrednictwem ów karty. Promo trwa chyba do maja.

    > Wystarczy otworzyc ROR internetowy, rach oszcz. TOP i podpiac go do
    dostepu
    > internetowego.

    Na pozór banał. Niestety kiedy przyjdzie co do czego, to niektórzy
    pracownicy getinu się wykładają na takiej dyspozycji, albo zbywają klienta -
    jest to niemożliwe... :O

    > Po co ludziska zawracaja sobie glowe pakietem e-Getin skoro nie chca
    karty.

    Wytłumaczenie jest jedno (chyba) - nauczeni brakiem niekompetencji
    niektórych pracowników, którzy nie potrafili im złączyć RORu oraz rachunku
    TOP w jedną całość wychodzą z założenia, że prościej będzie założyć pakiet,
    który "to ma" niż wdawać się w dyskusję z kimś kto na siłę chce zrobić z
    klienta jelenia ;)

    Mimo wszystko oferta wygląda bardzo przyjemnie - gdy by tylko ta kompetencja
    pracowników była większa, to było by cudownie ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1