eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiePKO i problem- POMOCYePKO i problem- POMOCY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    .onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tp
    i.pl!not-for-mail
    From: "milutka" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ePKO i problem- POMOCY
    Date: Tue, 25 Feb 2003 21:39:52 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <b3gkek$glb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "milutka" <m...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.249.44
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1046205716 17067 80.51.249.44 (25 Feb 2003 20:41:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Feb 2003 20:41:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:223306
    [ ukryj nagłówki ]

    Bardzo prosze, poradźcie co mam zrobić.
    Otóż rok temu i 3 m-ce założyłam konto internetowe w PKO BP. Pani w okienku
    powiedziała ze dopóki nie wpłynie pierwsza wpłata nie bede obciążana żadnymi
    kosztami związanymi z prowadzeniem rachunku.
    Nie korzystałam jednak z konta, bo zmieniła sie u mnie sytuacja.
    Dzisiaj przyszło mi wypowiedzenie warunków umowy ze względu na pkt z
    regulaminu "ze w ciągu 3 m-cy nie dokonałam żadnej wpłaty na r-ek". Wpłata
    nie wpłynęła w ogóle, bo nic nie wpłaciłam. Saldo było zerowe od początku
    istnienia konta. Bank nakazuje zapłacić mi teraz 126zł za prowadzenie
    rachunku.Czy dopiero teraz sie dopatrzyli, że okres 3 m-czny minął dawno,
    jakby poczekali jeszcze 10 lat to do zapłaty przyszło by mi 10 razy więcej!?
    Nie potrącali również z konta żadnych opłat, więc miałam stan zerowy.
    Napewno gdyby zawiadomiliby mnie wcześniej nie dopuściłabym do takiego
    zadłużenia.

    Jak w takiej sytuacji zareagować, nie mam zamiaru płacić tych pieniędzy za
    nic. Zostałam wprowadzona w błąd przez dysponentke w banku.

    Dziękuje za podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Milutka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1