  • 11. Data: 2002-08-23 07:19:24
    Temat: Re: eliskir - jak szybko dochodzi ???
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ak4l9d$kop$1@news.tpi.pl...
    > jest dla mnie bardzo wazne, kiedy dojda te pieniadze, wiec ktos o ktorej
    > beda zaksiegowane na koncie odbiorcy ???

    Beda w poniedzialek ok. poludnia, ale nie bedzie ich widac jako dostepne,
    bo beda jako "wplywy biezace". Zostana zaksiegowane we wtorek z data
    poniedzialkowa. Jesli chcesz tylko sprawdzic, czy doszly to w oddziale Ci
    powiedza, ale jak chcesz wyplacic to zalezy od uprzejmosci dysponetki, a
    wlasciwie jej kontrolera (czy jak sie to stanowisko nazywa, w kazdym razie
    osoba o oczko wyzej w herarchi). Mnie sie kiedys udalo.
    --
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow

  • 12. Data: 2002-08-23 07:22:12
    Od: "Cezary K" <c...@...pl>

    > kiedy dojdzie przelew eliksir na konto odbiorcy wyslany w piatek okolo
    22.00
    > ???
    Pierwsza sesja wychodząca w mbanku 5.55, w inteligo 8.00

    lepiej wysłać ten przelew w poniedizałek od 0.05 do 5.00

  • 13. Data: 2002-08-23 07:33:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Cezary K" <c...@...pl> napisał w wiadomości

    > 22.00 ???

    Ustalmy najpierw fakty - wlasciciel konta nie wykonuje przelewu.
    On go tylko zleca do wykonania.
    Przelew wykonuje bank.
    Zatem w piatek o 22:00 przelew wcale nie jest wykonywany.

    > Pierwsza sesja wychodząca w mbanku 5.55, w inteligo 8.00
    >
    > lepiej wysłać ten przelew w poniedizałek od 0.05 do 5.00

    A po co takie kombinacje?
    Jak zleci w piatek wieczorem to i tak bank wykona pierwsza sesja w
    poniedzialek.
    Po co ma siedziec w nocy z niedzieli na poniedzialek i celowac w "okienko
    czasowe"??
    Jesli nie chce stracic odsetek za weekend to niech zleci w piatek z data
    wykonania na poniedzialek.

    A kidey dojdzie?
    No, w poniedzialek. Po poludniu.
    A juz od wewnetrznych regulaminow banku odbierajacego zalezy, czy te
    pieniadze udostepni odbiorcy w poniedzialek zaraz po wplywie, czy np.
    nastepnego dnia roboczego.

    --
    Pozdrowienia
    ---