  • 1. Data: 2009-11-04 11:46:09
    Temat: fatso nie pomogl
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Spowolnienie gospodarcze sprawiło, że europejscy konsumenci robiący
    zakupy w sieci, wydają mniej. Za wyjątkiem Polaków - wynika z badania
    jakie na ponad 10 tys. internautów przeprowadził portal aukcyjny eBay.

    ---Koniec---

    Nawet Fatso nie pomógł swoimi zakupami błyskotek. To my jesteśmy górą !

  • 2. Data: 2009-11-04 12:00:25
    Temat: Re: fatso nie pomogl
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jerzy Olszewski wrote:
> [...]
    >
    > ---Koniec---
    >
    > Nawet Fatso nie pomógł swoimi zakupami błyskotek. To my jesteśmy górą !

    Gora sa Chinczycy.
    Wlasnie w nocy przeprowadzilem test zakupionej na ebayu u Chinczyka z
    Chin Ludowych,
    cudownej rzekomo flash memory. Dalem jedynie ?18, przesylka darmo.
    Zabawka zamiast
    64Gb pozwala umiescic co jedynie jakies 2Gb w swojej pamieci. Jest
    piekna ale to odrzut
    z exportu do Japonii dla Sony Vaio, znanego producenta laptopow.
    Japonczyka Chinczyk
    nie oszuka, mnie jak najbardziej tak. czekam na nastepny(zamowilem dla
    Mondrusi). Jak przyjdzie
    to Chinczyka zakapuje ,zeby nie sprzedawal smieci w Europie.

    aha-koledzy, musimy sie wspierac i wspolnie bronic przed oszustami.
    Podaje czego szukac w googlu: sdgfyud_f fightflashfraud
    wyskoczy link do programu niemieckiego profesora, wyjasnienia po
    niemiecku i angielsku.
    Zainstalowalem, dziala.
    2GB SD przetestowana- OK
    16GB plytka- ma wady ale dziala(dalem za nia Chinczykowi tez ?18)
    64GB flash memory- nieszczescie!

    nie kupujcie elektroniki na eBayu z Chin Ludowych ale z Hong Kongu mozna.

    fatso