  • 21. Data: 2004-05-24 01:10:28
    Temat: Re: fundusze inwestycyjne - pytanie do rekinow analizy :-)
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> skribis:

    >obligacji. Mysle, ze dobry TFI jest w stanie osagnac teraz w granicach 7-9%
    >rocznie z rynku pienieznego,

    czy to 7-9% zaklada wzrost inflacji w tym roku, czy przy obecnych stopach
    procentowych tyle mozna wyciagnac? (w to drugie uwierzyc jakos nie moge)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 22. Data: 2004-05-24 06:17:32
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Uzytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisal w
    wiadomosci news:tri2b01b8045ku54on3topmiqdbj35fm19@4ax.com...
    > "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> skribis:

    > czy to 7-9% zaklada wzrost inflacji w tym roku, czy przy obecnych stopach
    > procentowych tyle mozna wyciagnac? (w to drugie uwierzyc jakos nie moge)

    Bony 52-tygodniowe handlowane sa teraz z rentownoscia okolo 6,8% w skali
    roku. Lokaty na rynku miedzybankowym takze w okolicy 6,5-7,0%. jesli RPP
    podwyzszy stopy o 50 punktow w najblizszych dwoch miesiacach, to zarobek
    rzedu 7-9% na rynku pienieznym bedzie jak najbardziej prawdopodobny.
    Oczywiscie mowie o zyskach brutto. Od tego trzeba odjac prowizje, podatki,
    itp haracze :)

    Malin

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddzial Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 23. Data: 2004-05-24 07:10:54
    Temat: $ - sprzedac czy da sie jakos zainwestowac ?
    Od: "Krzysiek" <a...@b...pl>

    Mam kolejne pytanie :
    - mam ok. 4000 USD i niewiem czy jest mozliwosc je jakos inwestowac w
    walucie czy lepiej sprzedac i kupic j.u. funduszy ?

    Trzymalem te pieniadze z mysla o tym ze $ pojdzie ponad 4 zl ale poki co
    jakos kiepsko w tym temacie :-/
    Jezeli sprzedawac to w kantorach czy w banku ?

    pozdr.
    Krzysiek

  • 24. Data: 2004-05-24 07:38:22
    Temat: Re: $ - sprzedac czy da sie jakos zainwestowac ?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakos kiepsko w tym temacie :-/
    > Jezeli sprzedawac to w kantorach czy w banku ?

    Mozesz zainwestowac na rynku walutowym. Mozesz sam, lub powierzyc w
    zarzadzanie specjalistom. Jest kilka takich firm w Polsce.

    Malin

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 25. Data: 2004-05-24 08:22:32
    Od: tsg <t...@k...bijspamera.pwr.wroc.pl>

    > Mozesz zainwestowac na rynku walutowym. Mozesz sam, lub powierzyc w
    > zarzadzanie specjalistom. Jest kilka takich firm w Polsce.
    > Malin

    Kto wezmie 4000 USD w zarzad? Wszedzie, gdzie znalazlem minimum 10000 USD.

  • 26. Data: 2004-05-24 09:36:33
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "tsg" <t...@k...bijspamera.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Kto wezmie 4000 USD w zarzad? Wszedzie, gdzie znalazlem minimum 10000 USD.

    Wystarczy dobrze poszukac. Ale fakt, ze przydalby sie jeszcze tysiac tak do
    5 000 USD.

    Malin

  • 27. Data: 2004-05-24 10:02:45
    Od: "Krzysiek" <a...@b...pl>

    > Wystarczy dobrze poszukac. Ale fakt, ze przydalby sie jeszcze tysiac tak
    do
    > 5 000 USD.

    A ze tak zapytam jaka jest "rentownosc" takiej inwestycji w porownaniu z
    funduszami inwestycyjnymi na dzien dzisiejszy i w najblizszej przyszlosci?

    pozdr.
    Krzysiek

  • 28. Data: 2004-05-24 11:10:10
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > do
    > >

    > A ze tak zapytam jaka jest "rentownosc" takiej inwestycji w porownaniu z
    > funduszami inwestycyjnymi na dzien dzisiejszy i w najblizszej przyszlosci?

    Przy inwestowaniu w tego typu przedsiewziecia nie podaje sie oczekiwanej
    rentownosci, lecz podaje sie ile maksymalnie mozna stracic.
    Malin

  • 29. Data: 2004-05-24 21:54:13
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

    > Przy inwestowaniu w tego typu przedsiewziecia nie podaje sie
    > oczekiwanej rentownosci, lecz podaje sie ile maksymalnie mozna
    > stracic.

    Dzieki za info :-)
    To wole raczej sprzedac te dolce - mam za slabe nerwy ;-)

    pozdr.
    Krzysiek

  • 30. Data: 2004-05-25 06:09:25
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:c8tr29$s9b$1@korweta.task.gda.pl...

    > Dzieki za info :-)
    > To wole raczej sprzedac te dolce - mam za slabe nerwy ;-)

    Prawidlowa decyzja :)