  • 11. Data: 2007-04-27 13:34:38
    Temat: Re: fundusze parasolowe i nie tylko?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > spojrze tam jeszcze raz, bo temat mnie intryguje
    >
    > poza tym napisze emila do TFI, niech mi wyjasnia, w koncu jestem ich
    > klientem ;-)

    No ja też, ojca kasy trochę wrzuciłem w parasol AIG i dodatkowo jeszcze
    w AIG zrow NE ale wycofałem się rakiem, bo niby zyski miał mieć większe,
    niż na subf stab wzrostu, ale na razie to marnie wygląda ten AIG zrown
    NE przy stab wzrostu.

  • 12. Data: 2007-04-27 14:46:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > w AIG zrow NE ale wycofałem się rakiem, bo niby zyski miał mieć większe,
    > niż na subf stab wzrostu, ale na razie to marnie wygląda ten AIG zrown

    AIG FSW ma lepsze wyniki niz niejeden f.zrownowazony przy znacznie
    mniejszym ryzyku

    generalnie zwiekszam swoje zaangazowanie w fudnusze AIG, akcyjny rowniez
    dobrze sobie radzi ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-04-27 17:09:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > AIG FSW ma lepsze wyniki niz niejeden f.zrownowazony przy znacznie
    > mniejszym ryzyku

    No właśnie zauważyłem po niecałym miesiącu, więc zmigrowałem nico środki
    pod osłoną parasola :)

    > generalnie zwiekszam swoje zaangazowanie w fudnusze AIG, akcyjny rowniez
    > dobrze sobie radzi ;-)

    No AIG akcji ostatnio podgonił bo na początku miesiąca lekko stał. W tym
    miesiącu za to bezapelacyjnym kilerem w moim portfelu jest SEB zarówno
    zrównoważony jak i akcji. No i tradycyjnie Legg Mason trzyma stały
    wysoki poziom. Przyglądam się też zrównoważonemu L.Massonowi i nieźle
    też to wygląda ostatnio.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-04-27 19:41:21
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Bartosz 'xbartx' Nowakowski* wrote:

    > W tym miesiącu za to bezapelacyjnym kilerem w moim portfelu jest
    > SEB zarówno zrównoważony jak i akcji.

    ... przy czym za ostatni rok SEB1 jest tylko o niecałe 2% lepszy od SEB4
    przy dużo większym ryzyku. Bardzo się cieszę, że jakieś 1,5 roku temu w niego
    (4) wszedłem :)

    <>