  • 11. Data: 2002-01-29 15:09:56
    Temat: Re: garsc prostych pytan
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik "FOX" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a367l9$6nk$1@news.tpi.pl...
    > brak obslugi
    > wewnetrzej "onlne" odbija sie to tym ze jesli w Katowicach w oddziale PKO
    > ktos wplaci ci kase to dopiero na drugi dzien bedziesz ja mial na koncie.

    Nie ma powodow aby upiekszac tego molocha zywiacego sie krwawica wszystkich
    poczciwie uczciwych podatnikow (cos sie zmienilo na plus?) ale o ile wiem
    (bylo tez cos na tej grupie) to uruchomili b.sprawny system elektronicznego
    przekazywania pieniedzy miedzy oddzialami. To pewnie powod dlaczego nie
    spieszy im sie juz z projektem zcentralizowanego systemu ksiegowego - "on
    line".
    M.

  • 12. Data: 2002-01-29 15:25:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 28, 2002 at 04:01:02PM +0100, pawgra wrote:

    > Nie wiem ... ale wrazenie chyba mylne ;-)))

    OK, chyba faktycznie cos nie tego ;-)

    > ps. cyt:
    >
    > "Naszla mnie chec zalozenia rachunku e-* w PKO BP SA. A pytania sa
    > nastepujace:"

    No to cofam wszystko zwiazane z bankomatami ;-)

    Reszta bez zmian ;-}

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-01-29 16:05:30
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" napisal w wiadomosci ...

    > A dlaczego mam wrazenie ze mowil o kredyt banku?

    Oj, Wojtek, Wojtek. Pisac to Ty niby umiesz,
    ale z czytaniem to slabo.....

    JO

  • 14. Data: 2002-01-30 07:27:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Marek Kozłowski <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...
    > Naszla mnie chec zalozenia rachunku e-* w PKO BP SA. A pytania sa
    > nastepujace:
    > -jaki jest gleboki i metafizyczny sens pola w ktorym zobowiazuje sie do
    > minimalnych miesiecznych wplat?

    Wypadaloby pisac prawde jesli sie chce byc uznanym za wiarygodnego klienta w
    przyszlosci...
    Sens jest taki, ze w zaleznosci od podanej przez ciebie kwoty dostaniesz na
    starcie wiekszy lub mniejszy limit do karty VE.

    > A jak sie zadeklaruje na 100kPLN i nie
    > wplace to co?

    Jako klient, ktorego 100% oswiadczen jest nieprawdziwych (1 z 1) zostaniesz
    obfotografowany i twoje zdjecie bedzie zdobilo tablice ogloszen w kazdym
    oddziale PKO BP...;-)

    > -jak tam ustalane sa limity wyplat np. na karty? Czy moge okreslic
    > maksymalna kwote, ktora moze byc przelana danego dnia?

    Zdecyduj sie czy pytasz o przelewy czy operacje karta?
    Przlewy do wysokosci saldo+debet dopuszczalny.
    Karta max 2500zl w bankomacie i 4000zl bezgotowkowo (ale nie wiecej niz
    6000zl w ciagu 3 dni). Na starcie pewnie dostaniesz nizsze limity.

    > -jak wyglada kwestia gwarancji zgromadzonych srodkow PKOBP? PEKAO (z
    > ktorego pragne przeniesc konto) taka informacja jest tlustym drukiem. Tu
    > nie moge sie doszukac :(

    Kazdy bank jest czlonkiem BFG i ma takie same gwarancje.

    > -jakies inne przeciwwskazania?

    Brak ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2002-01-30 09:48:32
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    Wojtek Piecek wrote:

    > W/g Sebastiana Malarza to sa "juz" na 6-tym miejscu ;-)

    Hmmmm....

    Nie zamierzam z tym polemizować, pewnie jest tak jak tam napisane, ale
    też mam wrażenie "okologiczne" że (przynajmniej w Wawie) ich sieć
    bankomatowa jest najgęstsza. Być może jest to kwestia lokalizacji,
    tzn. innych bankomatów moze jest i więcej ale są dobrze pochowane
    ;-)).

    Jest to własciewie jedyny powód, który mnie jeszcze trzyma przy tym
    banku, po numerach jaki mi raczyli wyciąć przez ostatnie pół roku.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 16. Data: 2002-01-30 12:32:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 10:48:32AM +0100, Jozef Zbrodel wrote:

> [...]
    > bankomatowa jest najgęstsza. Być może jest to kwestia lokalizacji,
    > tzn. innych bankomatów moze jest i więcej ale są dobrze pochowane

    Wiesz, pekaosa potrafi postawic 4 w jednym miejscu - ilosc robia, ale
    czy jakosc?

    > Jest to własciewie jedyny powód, który mnie jeszcze trzyma przy tym
    > banku, po numerach jaki mi raczyli wyciąć przez ostatnie pół roku.

    A nie lepiej sobie po prostu wyrobic karte z bezplatnymi wyplatami
    (fortis/bsk) czy z tanimi (rb)?

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-01-30 14:38:14
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    Wojtek Piecek wrote:

    > Wiesz, pekaosa potrafi postawic 4 w jednym miejscu - ilosc robia, ale
    > czy jakosc?

    Miałem na mysli lokalizacje a nie liczbę maszyn jako takich. Chociaż,
    niekiedy taka redundancja bywa użyteczna, bo maszyna, jak to maszyna,
    lubi się popsuć.

    > A nie lepiej sobie po prostu wyrobic karte z bezplatnymi wyplatami
    > (fortis/bsk) czy z tanimi (rb)?

    Co znaczy "lepiej"? Tu konto już mam, kartę też, więc niczego nie
    muszę wyrabiać (to zawsze jakas strata czasu itp).
    A oddział z bankomatem jest w budynku w którym mieszkam, co też jest
    dla mnie nie bez znaczenia.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 18. Data: 2002-01-30 14:47:30
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 03:38:14PM +0100, Jozef Zbrodel wrote:

    > Miałem na mysli lokalizacje a nie liczbę maszyn jako takich. Chociaż,
    > niekiedy taka redundancja bywa użyteczna, bo maszyna, jak to maszyna,
    > lubi się popsuć.

    Moja karta od RB psuje bankomaty po skorzystaniu ;-) przed zazwyczaj
    trafiam na dzialajace.

> [...]
    > muszę wyrabiać (to zawsze jakas strata czasu itp).
    > A oddział z bankomatem jest w budynku w którym mieszkam, co też jest

    To jest kwestia indywidualna, ale mi by konto w bp
    przeszkadzalo. Przez podejscie 'frontem' do klienta.

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-01-30 15:38:31
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    Wojtek Piecek wrote:

    > Moja karta od RB psuje bankomaty po skorzystaniu ;-) przed zazwyczaj
    > trafiam na dzialajace.

    Fajna karta ;-))))
    Wydają takie standardowo czy musiałes się czyms szczególnym wykazać?
    ;-)))

    > ale mi by konto w bp
    > przeszkadzalo. Przez podejscie 'frontem' do klienta.

    Mi już nie przeszkadza ;-)). Bankomaty są wobec mnie uprzejme. A z
    obsługą nie mam powodów rozmawiać. Oszczędnosci stamtąd wyniosłem.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 20. Data: 2002-01-31 08:07:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 04:38:31PM +0100, Jozef Zbrodel wrote:

    > Fajna karta ;-))))
    > Wydają takie standardowo czy musiałes się czyms szczególnym wykazać?
    > ;-)))

    Chyba standardowo ;-)

    A wczoraj mnie to juz rzucila na kolana. Poniewaz musialem 'odbyc'
    kilka nie-bezinteresownych rozmow z urzedem (oplata skarbowa i inne
    takie, bez podtekstow ;-)) to sobie wlozylem karte do bankomatu PBK (a
    wciaz mam tam konto, ale nic to, wyjmuje kase z RB). Zaproponowal mi
    wyjecie z:

    . rachunek czekowy
    . rachunek oszczednosciowy
    . rachunek kredytowy

    Dla wszystkich zastanawiajacych sie - poprawny jest rachunek
    kredytowy. Kredytu w RB nie mam, karty kredytowej w rb nie mam.

    Zdarzalo mi sie to wczesniej ale z zagranicznymi bankomatami - z
    polskimi jeszcze nie (chyba raz mnie tak euronet potraktowal). Ale
    postaram sie zinwestygowac, moze mnie nie obciaza? Tylko on strasznie
    daleko ;-)

    --

    --w