  • Data: 2009-06-16 09:13:40
    Temat: gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatami
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    citi nie chce mi przedłużyć bezpłatnej Citi Gold Plus

    gdzie się przenieść? chcę mieć kartę bez opłat lub ze zniesioną opłatą
    za obroty
    citi było wygodne, bo pobierali spłaty przy użyciu PZ
    rachunek mam w mBanku, więc prawdopodobnie będzie to mBank, ale szukam
    bardziej korzystnej alternatywy ....

    POPRAWKA
    w trakcie pisania rozmawiałem z citi .. i jednak na kolejne 2 lata
    karta będzie bez opłaty :)

    --
    plusz