  • 1. Data: 2004-08-14 09:03:25
    Temat: [gdzie?]konto dla DG przy nast zalozeniach
    Od: " g" <g...@g...pl>

    Zalozenia: konto dla dzialalnosci gospodarczej, malo przelewow (przych i
    wych) ale spore kwoty, z bezproblemowscia dla przelewow zagranicznych ,z
    dostepem w marmurkach oraz obsluga poprzez Internet.
    Miasto ok 100 000 mieszkancow, wiekszosc bankow ma swoje oddzialy, myslalem
    o Nordea ale najblizszy to Krakow (troche nie po drodze):-)

    Prosze o Wasze zalecenia i wykluczenia
    za ktore serdeczne
    Dzieki

  • 2. Data: 2004-08-14 09:25:05
    Temat: Re: [gdzie?]konto dla DG przy nast zalozeniach
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >Miasto ok 100 000 mieszkancow, wiekszosc bankow ma swoje oddzialy, myslalem
    >o Nordea ale najblizszy to Krakow (troche nie po drodze):-)

    A jakie sa banki w tym miescie ?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-14 10:15:05
    Od: " g" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A jakie sa banki w tym miescie ?

    i Milenijne i ING i PKO-wce roznych postaci a takze WBK i Kredytbank tez
    widzialem, jak rowniez ostatnio Rajfajzen powiatal ludnosc swa oferta, Lukas
    tez dumnie sie prezy w srodku miasta, BPH, BOS, coz jeszcze?
    BGZ-owiec wiem ze byl oraz InvestBank, Citi, GECapital )o ile istnieje
    jeszcze), tradycyjnie Pocztowiec a i widzialem ze dzieciaki rozsypuja
    reklamy Eurobanku i Dominetbanku
    Nie mozna zapomniec o spoldzielczosci, pewnie cos tam pominalem
    Jest tego pare sztuk, z moich pobieznych analiz wynika ze Nordea ma dosc
    przystepna oferte ale jak juz wczesniej napisalem oddzialu marmurkowego
    niestety nie ma.

  • 4. Data: 2004-08-14 10:52:32
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >Jest tego pare sztuk, z moich pobieznych analiz wynika ze Nordea ma dosc
    >przystepna oferte ale jak juz wczesniej napisalem oddzialu marmurkowego

    Ze znanych mi to spelniaja chyba dla DG
    -Mille
    -ING
    -WBK
    -BPH
    -BGZ
    -Raifajzen chyba wprowadzil juz dla firm?

    na pewno odpada brak internetu Dominet Eurobank Pocztowy BOS GEcapital (to juz
    w ogole nie do DG)
    mam nadzieje ze pomoglem

  • 5. Data: 2004-08-14 14:53:44
    Od: "g" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > mam nadzieje ze pomoglem

    dzieki

    moze ktos jeszcze sie wypowie, uwzlgedniajac moje zalozenia (w tym przelewy
    zagraniczne plus dostepnosc poprzez kanal internetowy)