  • 1. Data: 2005-11-10 16:05:47
    Temat: gdzie kredyt
    Od: " " <r...@g...pl>

    który bank oferuje obecnie najlepszy kredyt konsumpcyjny. Idealnie
    - kwota 10-15tys
    - spłata do 3 lat
    - do 13%
    - bez wstępnych prowizji, opłat
    - możwliwość wcześniejszej spłaty bez kosztów
    - możliwość pobrania go "ratami"
    - % tylko od części wykorzystanej kredytu

    Na razie myślę o millenium ale nie wiem jeszcze jak 2 ostanie punkty ew.
    ichniejsza visa economic też źle nie wygląda tylko gotówki nie opłaca sie wybierać

  • 2. Data: 2005-11-10 16:29:01
    Temat: Re: gdzie kredyt
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > - możwliwość wcześniejszej spłaty bez kosztów
    > - możliwość pobrania go "ratami"
    > - % tylko od części wykorzystanej kredytu

    nie znajdziesz takiego :) chyba ze pozyczke hipoteczna :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-11-11 12:46:36
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 10 Nov 2005 16:05:47 +0000 (UTC), r...@g...pl
    napisał(a):

    > który bank oferuje obecnie najlepszy kredyt konsumpcyjny. Idealnie
    > - kwota 10-15tys
    > - spłata do 3 lat
    > - do 13%
    ^^^^^^^^^^
    > - bez wstępnych prowizji, opłat
    > - możwliwość wcześniejszej spłaty bez kosztów
    > - możliwość pobrania go "ratami"
    > - % tylko od części wykorzystanej kredytu

    ha, to chyba tylko babcia.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-11-14 07:20:27
    Od: Dudus <t...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > nie znajdziesz takiego :) chyba ze pozyczke hipoteczna :D

    A jednak chyba ma duze szanse znalezc, np. limit kredytowy w koncie ? sam mam
    prawie 10tys, i reszta punktow tez spelniona :-)

  • 5. Data: 2005-11-14 11:06:18
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > nie znajdziesz takiego :) chyba ze pozyczke hipoteczna :D

    Takie nie, ale mysle ze kredyt ratalny mbanku bylby dosc ciekawa
    propozycja. Jedyny minut to wstepna prowizja, ale doliczana jest do
    calkowitej kwoty kredytu.

  • 6. Data: 2005-11-15 20:07:54
    Od: Ra <adres.w@stopce>

    gollum napisał(a):

    > Takie nie, ale mysle ze kredyt ratalny mbanku bylby dosc ciekawa
    > propozycja. Jedyny minut to wstepna prowizja, ale doliczana jest do
    > calkowitej kwoty kredytu.
    no w końcu mbank wysłuchał chyba moich telefonów, utyskiwań że w
    millenium mam lepsze warunki i przywrócił promocję kred. odnawialnego
    Ale pojawiła się jeszcze jedna możliwość - kredyt hipoteczny na
    wykończenie mieszkania - 2x mniejszy procent i też chyba nie ma prowizji
    A że nie mam jeszcze aktu więc dodatkowe koszty mi nie wpadają.
    Tylko że zanim go dostanę to będzie już po uldze. Na minus nie bardzo
    można wcześniej spłacić

    --
    arek at aster dot pl

  • 7. Data: 2005-11-15 21:13:18
    Od: Ra <adres.w@stopce>

    Ra napisał(a):
    > gollum napisał(a):

    [ciach] Takie nie, ale mysle ze kredyt ratalny mbanku bylby dosc ciekawa

> [...]
    > wykończenie mieszkania - 2x mniejszy procent i też chyba nie ma prowizji
    > A że nie mam jeszcze aktu więc dodatkowe koszty mi nie wpadają.
    he he - jednak jest ukryta opłata - mianowicie opinie bankowe + historia
    operacji ok 100zł. Dobrze że nie pozakładałem sobie jeszcze więcej kont i kk

    --
    arek at aster dot pl