  • Data: 2010-12-19 15:32:30
    Temat: gdzie lokaty
    Od: Ra <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzie najlepiej ulokować obecnie troszkę więcej gotówki - myślę o lokatach ?
    Myśłałem o lokatach w getinbanku - proste zakładanie bez formalności
    przez net ale może bardziej opłaca sie konto skarbonkowo + dużo lokat ?
    Na in minus
    - kolejne konto i chyba karta której kompletnie nie potrzebuje
    - papiery, kurier, czekanie chociaż widzę ich adres to domaniewska 39b
    hmm to przecież ja tam pracuje ale jakiś getin to jest w budynku obok
    zobaczę może da sie na miejscu założyć to konto
    - coś jeszcze ?

    Polbank i fortis odpada