  • 1. Data: 2007-08-04 16:24:47
    Temat: [$] gdzie ulokować dolary
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Witam,

    dolar [$] stoi słabiutko, i nie zanosi się aby było lepiej

    a jak dla mnie, mam ich trochę około 2 tys.

    jak myślicie w co je można zainwestować, włożyć ??

    oprócz przysłowiowej skarpety ;-)

    Lokata, fundusz na rok czasu ....

    Pozdrawiam i dzięki za info

    Wojt@s

  • 2. Data: 2007-08-05 08:23:51
    Temat: Re: [$] gdzie ulokować dolary
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wojt@s"
> [...]
    > a jak dla mnie, mam ich trochę około 2 tys.
    > jak myślicie w co je można zainwestować, włożyć ??

    Deutsche Bank, db Invest Plus - 2k USD powinno wystarczyc
    jest to związanie się na 3 lata ale jak cie przycisnie
    to wyjąc wcześniej z funduszy można.
    tracisz parę % ale zakładając wzosty roczne
    po kilkanascie-kilkadziesiąt % to drobiazg
    *** blad ***

  • 3. Data: 2007-08-05 08:34:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > tracisz parę % ale zakładając wzosty roczne
    > po kilkanascie-kilkadziesiąt % to drobiazg
    > *** blad ***

    he he he, a jak ww. zalozenie sie nie sprawdzi?

    najlepiej od razu sprzedac te $ lub dac je komus kto jedzie do USA zeby cos
    fajnego tam kupil, jakis aparat lub laptopa, po sprzedazy u nas nie dosc,
    ze nie stracisz to jeszcze zyskasz...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-08-05 09:14:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojt@s napisał(a):
    > Lokata, fundusz na rok czasu ....

    Ja bym je dal jakiemus znajomemu (albo jakiejs innej zaufanej osobie),
    ktory jedzie do USA aby mi tam cos za te 2k $ kupil. W USA sila nabywcza
    dolara sie nie zmienila, a pewne rzeczy sa tam duzo tansze niz u nas
    wiec jak dla mnie to jedyne sensowne rozwiazanie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos