  • 1. Data: 2007-08-04 10:43:37
    Temat: debetowa gold - gdzie?
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Swego czasu debetowe gold miał mbank. Niestety, podziękowali szanownym klientom
    za współpracę. Z trudem znalazłem jedną taką kartę na polskim rynku - Gold w VW
    Bank'u. Jest jeszcze debetowa w PKO, ale tylko dla klientów bankowości
    prywatnej. Jakieś inne pomysły? Nie interesuje mnie kredytowa.

  • 2. Data: 2007-08-04 11:17:00
    Temat: Re: debetowa gold - gdzie?
    Od: Patryk Piotrkowski <p...@g...com>

    On Aug 4, 12:43 pm, "Maciek" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Bank'u. Jest jeszcze debetowa w PKO, ale tylko dla klientów bankowości
    > prywatnej. Jakieś inne pomysły? Nie interesuje mnie kredytowa.

    Parcie na złoto?

  • 3. Data: 2007-08-04 11:22:58
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Maciek <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > rynku - Gold w VW Bank'u. Jest jeszcze debetowa w PKO, ale tylko dla
    > klientów bankowości prywatnej. Jakieś inne pomysły?

    A po co komu karta "Gold"? Co to za różnica? Karta to karta, byleby się
    płacić dało. Nie za bardzo rozumiem w czym jakaś Gold ma być lepsza od
    Visa Electron. Chcesz na to podrywać kasjerki - że masz kartę w
    ładniejszym kolorze? ;)

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 4. Data: 2007-08-04 11:46:52
    Od: m...@o...pl

    > A po co komu karta "Gold"? Co to za róşnica? Karta to karta, byleby siÄ&#65533;
    > pĹ&#65533;aciÄ&#65533; daĹ&#65533;o. Nie za bardzo rozumiem w czym jakaĹ&#65533;
    Gold ma byÄ&#65533; lepsza od
    > Visa Electron. Chcesz na to podrywaÄ&#65533; kasjerki - Ĺźe masz kartÄ&#65533; w
    > Ĺ&#65533;adniejszym kolorze? ;)

    No tak... Dwie wypowiedzi i obie żenujące. Odpowiedzi "parcie na złoto" nawet
    nie liczę. Ktoś miał chyba zaparcie albo nie umie pisać po polsku. A ad vocem
    Miernika - jest coś takiego, drogi (natoletni?) posiadaczu Visy Electron jak
    ubezpieczenie podróżne, ubezpieczenie OC (sprawdź w słowniku albo spytaj mamę),
    usługa VISA Concergie, Priority Pass na lotniskach... Ale rozumiem, że jesteś na
    etapie "kaska cały czas na koncie".

  • 5. Data: 2007-08-04 11:57:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 4 Aug 2007 13:46:52 +0200,
    osoba podpisana: m...@o...pl <m...@o...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > usługa VISA Concergie, Priority Pass na lotniskach... Ale rozumiem, że jesteś na

    Więc może wymień na czym Ci zależy, a nie "złota debetówka" (Btw.
    dlaczego kredytowa nie?) .
    Swego czasu było na grupie porównanie ubezpieczeń dołączanych do kart.

    Jeśli napiszesz "złota debetówka" bez wskazania konkretnych powodów, to
    na inne odpowiedzi nie licz.

    KJ

    PS. Ja do Twojego postu naliczyłem 2 odpowiedzi (nie licząc mojej).
    Jeśli nie liczysz "parcie na złoto" to zostaje jedna. Problem z
    liczeniem?

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 6. Data: 2007-08-04 12:06:19
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2007-08-04 13:46:52 +0200, m...@o...pl said:

    > No tak... Dwie wypowiedzi i obie żenujące.

    Etam. Sprawdz oferte Pekao SA. Maja Goldy charge w powiazaniu z
    Priority Traveller i Priority Pass.
    a przyklad Pekao/Shell Gold.
    --
    Taryk
    Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

  • 7. Data: 2007-08-04 12:33:19
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    m...@o...pl wrote:
> [...]
    > po polsku. A ad vocem Miernika - jest coś takiego, drogi (natoletni?)
    > posiadaczu Visy Electron jak ubezpieczenie podróżne, ubezpieczenie OC

    Nie lubię ofert wiązanych. Jak chce ubezpieczenie to kupuje
    ubezpieczenie. Jak chcę płacić kartą to biorę kartę która działa i nie
    robi scen. A ubezpieczeń nie kupuję, wolę uważać na siebie i manatki.

    > usługa VISA Concergie, Priority Pass na lotniskach...

    priority pass? a co to za różnica kto pierwszy wsiądzie do samolotu?
    Boisz się że Ci zajmą wszystkie miejsca przy oknie? Heh, trzeba szybko
    biegać od busa do schodów ;)

    Nie wiem, chyba nigdy nie zrozumiem takich ludzi jak Ty i ich logiki.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 8. Data: 2007-08-04 12:36:57
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > coś takiego, drogi (natoletni?) posiadaczu Visy Electron
    > jak
    > ubezpieczenie podróżne, ubezpieczenie OC

    To jest ofeta dla bogatych. Biedota nie podróżuje.
    Skoro jesteś bogaty, czemu nie chcesz konta private banking w jakimś banku ?
    Czy Aurum, Platinum PKOBP jest złe ?

    Visa Gold mbank mialem. Ubezpieczenia fajne miała? Nie żartuj.
    Visa Gold PKOBP jest podobna. Za pudełko ubezpieczeń musisz zapłacić.
    Sowicie.

  • 9. Data: 2007-08-04 13:36:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciek napisał(a):
> [...]
    > Bank'u. Jest jeszcze debetowa w PKO, ale tylko dla klientów bankowości
    > prywatnej. Jakieś inne pomysły? Nie interesuje mnie kredytowa.

    CitiGold.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2007-08-04 14:01:21
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2007-08-04 14:33:19 +0200, Miernik <p...@p...miernik.name> said:

    > Nie wiem, chyba nigdy nie zrozumiem takich ludzi jak Ty i ich logiki.

    W samolocie nie jest wazne kto kiedy wchodzi, ale kto kiedy WYCHODZI i
    czy moze miec bagaz ze soba.
    Ja wiem, ze na Okeciu, to nie dziala, ale w innym, lepszym swiecie tak to jest.
    --
    Taryk
    Jeszcze nigdy w historii tak wielu nie zameczalo o tak wiele, tak nielicznych.