  • 1. Data: 2007-08-04 09:05:31
    Temat: Jaki bank
    Od: "Tata" <k...@k...net.pl>

    Mam założone konto w Kredyt Banku. Niestety, w soboty i w niedziele
    miejscowa placówka nie jest czynna. Muszę dzisiaj (sobota) dokonać przelewu,
    ale nie ma z kim rozmawiać, bo nawet informacja telefoniczna jest możliwa
    dopiero w poniedziałek. Mógłbym dokonać przelewu Internetem, ale system kb24
    nie obsługuje Firefox'a 2.0. Jaki bank, w którym będzie można dokonywać
    przelewów całą dobę, poprzez Firefox'a, byście polecili? Będę wdzięczny za
    namiary,
    uwzględniające niskie koszty i szybkość przelewów - co najmniej jeden raz
    dziennie, 7 dni w tygodniu.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2007-08-04 09:18:04
    Temat: Re: Jaki bank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Aug 2007 11:05:31 +0200,
    osoba podpisana: Tata <k...@k...net.pl>
    napisała:
    [....]
    > uwzględniające niskie koszty i szybkość przelewów - co najmniej jeden raz
    > dziennie, 7 dni w tygodniu.
    Międzybankowo ? Żaden.
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 3. Data: 2007-08-04 17:55:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tata wrote:
> [...]
    > dopiero w poniedziałek. Mógłbym dokonać przelewu Internetem, ale system kb24

    Nie - mógłbyś najwyżej złożyć zlecenie :)

    > nie obsługuje Firefox'a 2.0. Jaki bank, w którym będzie można dokonywać

    U mnie działał.

> [...]
    > namiary,
    > uwzględniające niskie koszty i szybkość przelewów - co najmniej jeden raz

    Lukas Bank, e-konto? Tylko mają irytujące przerwy w środku nocy...

    Pamiętaj tylko, że przelewy międzybankowe chodzą elixirem, a jego sesje
    są tylko w pewnych określonych porach. W sobotę po południu to żaden
    przelew nie wyjdzie.

  • 4. Data: 2007-08-05 12:54:51
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Tata <k...@k...net.pl> napisał(a):

    Jaki bank, w którym będzie można dokonywać
    > przelewów całą dobę, poprzez Firefox'a, byście polecili?

    Zaden.
    Od piatku popoludniu do poniedzialku rano mozesz sobie pisac przelewow ile chcesz -
    i tak wyjda pierwsza sesja poniedzialkowa.