  • 1. Data: 2009-07-27 16:01:19
    Temat: walut - czy są gdzieś analizy i przewidywalne kursy?
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Witam,

    Co ok. tydzień mam kilka tyś. euro i gbp do wymiany na złotówki, zazwyczaj
    wymieniam je "w ciemno" gdy widzę, że kurs jest stosunkowo wysoki. Czy są
    jakieś strony z przewidywalnymi kursami (głównie eur.) na najbliższe dni?
    Teraz kursy lecą w dół i nie wiem czy będzie jeszcze gorzej czy może
    zaczekać...

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 2. Data: 2009-07-27 16:43:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Nod" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    Daj sobie spokój ze stronami z wróżbami.

  • 3. Data: 2009-07-28 08:23:01
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > Czy są jakieś strony z przewidywalnymi kursami (głównie eur.) na
    > najbliższe dni?
    Jest kilka, np.
    www.szklanakula.com.pl
    www.cygankaprawdecipowie.pl