    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getin online nietypowe pytanie
    Date: Sat, 27 Nov 2010 20:52:21 +0100

    Użytkownik "Zibby" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:70d7986d-fcb3-48a7-a023-98a8de3573e3@k38g2000vb
    c.googlegroups.com...
    Witam. Mieszkam obecnie za granicą, i pewnie pobędę jeszcze jakiś
    czas, ale chcialbym zalozyć sobie jakąś lokatę przez internet, z tego
    co przejrzałem to chyba własnie getin ma najlepszą ofertę, jednak przy
    próbie założenia lokaty wyskakuje rubryka do wprowadzenia numeru
    komórki, niestety tylko od operatora polskiego. Pomyślałem sobie ze
    podałbym numer jakiegoś znajomego mieszkającego w Polsce, który
    przesłał by mi otrzymane hasło mailem. I teraz moje pytanie brzmi: czy
    przesłane smsem haslo służy nam już na stałe, czy zmienia się stale
    przy zakładaniu nowych lokat? po prostu nie chciałbym nikogo stale
    fatygować w Polsce. Pozdrawiam
    Hasło przesyłaja tylko raz do logowania sie na na swoje konto. Po pierwszym
    zalogowaniu mozesz je zmienić, tak że nawet twój znajomy juz sie nie
    zaloguje. Lokaty zakładasz już po zaloggowaniu sie do swojego konta na www i
    juz nie dostajesz żadnych następnych haseł.

    wiatrak