  • 21. Data: 2010-12-14 15:02:33
    Temat: Re: getin - podwyzki
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ie7vko$h0g$1@news.onet.pl...

    > Szczesciarz, u mnie wisi na koncie jakas lokata do czerwca.

    Czyli 6 *4,99, jesteś 3 dychy "w plecy".

    wiatrak

  • 22. Data: 2010-12-14 16:59:11
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-12-14 16:02, wiatrak pisze:

    > Czyli 6 *4,99, jesteś 3 dychy "w plecy".

    Moze da sie to jakos inaczej zalatwic.
    Juz z kilkoma bankami za takie dymanie rozstalem sie na zawsze. Ale
    marna to pociecha jak sie ma konta w OF i Getinonline ;)

  • 23. Data: 2010-12-16 18:28:20
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 10 Dec 2010 23:11:36 +0100, Blazej wrote:
    > Czy wypowiedzenie umowy mogę złożyć w dowolnym oddziale, czy tylko w tym, w
    > którym rachunek był otwierany?

    Mozna, dzis rozwiazalem umowe w oddziale oddalonym o 70km od mojego
    "macierzystego". Wczesniej przelalem srodki na Getin Online (pojawily sie
    po kilkunastu minutach).
    Wyplacono mi nawet 2 gr tytulem odsetek z konta oszczednosciowego ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info