  • 11. Data: 2010-03-07 13:45:25
    Temat: Re: gwarancje BFG w praktyce
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07.03.2010 14:43, z...@o...pl wrote:

    > wystraszyliście mnie na tyle, że chyba zapakuję życiowe oszczędności
    > do jakiegoś BS-u. Gwarancja dla małej pchelki typu BS Kamienna Góra
    > wydaje się bowiem całkiem realna a dla banku komercyjnego nawet
    > tak maleńkiego jak eurobank czy db[/] wydaje się iluzoryczna.

    Oh, jak padnie jakis bank-gigant, reszta poleci jak domek z kart...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2010-03-07 14:20:41
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Chmielewski" news:7vhovlFqraU1@mid.uni-berlin.de

    > Oh, jak padnie jakis bank-gigant, reszta poleci jak domek z kart...

    nam to chyba nie grozi - państwo znacjonalizuje albo przejmie inny podmiot
    (bardziej realne to drugie).

  • 13. Data: 2010-03-07 14:22:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 14:45:25 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Oh, jak padnie jakis bank-gigant, reszta poleci jak domek z kart...

    Reszta gigantów. Małe zostaną.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2010-03-07 14:25:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07.03.2010 15:22, Adam Płaszczyca wrote:

    > Reszta gigantów. Małe zostaną.

    Jestes pewien? Dajmy na to, taki BS bedzie mial akurat 30% pieniedzy w
    jakims duzym banku. Tez padnie ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 15. Data: 2010-03-07 14:36:30
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-03-06 21:12, sorden pisze:
    > <<<to zapomnij. Zwlaszcza kiedy uwzgledi sie kolejnosc zaspokajania roszczen
    > wierzycieli. Ciulacze sa na szarym koncu.

    A co ma updałość do BFG? Więcej, co ma sam bank do BFG?

    --
    Raf

  • 16. Data: 2010-03-07 15:37:51
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jestes pewien? Dajmy na to, taki BS bedzie mial akurat 30% pieniedzy w
    > jakims duzym banku. Tez padnie ;)

    Ale niby po co BS ma mieć kasę w innym banku?

    --
    AS

  • 17. Data: 2010-03-07 15:41:36
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07.03.2010 16:37, Adam Sito wrote:

    > Ale niby po co BS ma mie? kas? w innym banku?

    Bo zalozyl tam depozyt, bo ma tam kredyt czy gwarancje, ktory syndyk
    moze wypowiedziec itp., bo sporo jego klientow splacajacych kredyt mialo
    pieniadze w innym, duzym banku, ktory updal, wiec pojawily sie zatory
    platnicze itp.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 18. Data: 2010-03-07 17:29:19
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> had the courage to write:

> [...]
    > wypowiedziec itp., bo sporo jego klientow splacajacych kredyt mialo
    > pieniadze w innym, duzym banku, ktory updal, wiec pojawily sie zatory

    Bank trzymający 30% kasy w innym banku??? Wiesz na czym polega idea
    funkcjonowania banku?
    k.

  • 19. Data: 2010-03-07 17:49:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 15:25:33 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Jestes pewien? Dajmy na to, taki BS bedzie mial akurat 30% pieniedzy w
    > jakims duzym banku. Tez padnie ;)

    Akurat NIE BĘDZIE miał. Pomyśl dlaczego :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 20. Data: 2010-03-07 17:50:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 16:41:36 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> [...]
    > moze wypowiedziec itp., bo sporo jego klientow splacajacych kredyt mialo
    > pieniadze w innym, duzym banku, ktory updal, wiec pojawily sie zatory

    Na szczęście BS-y mają takowe głownie w innych BS-ach. Co więcej, cały
    sektor BS-ów ma spora nadwyżkę depozytów, więc to raczej BS-y pożyczają
    innym ;)

    --
    _______/ /_ GG: 3524356