  • 11. Data: 2002-01-17 11:14:37
    Temat: Re: hmm... Inteligo
    Od: "Jerzy Bielski" <b...@k...net.pl>

    Wczoraj wysłałem do INTELIGO A dzisiaj odpowiedź.:

  • 12. Data: 2002-01-17 11:41:14
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    Dzwonilem tam dzisiaj.
    Oczywiscie bardzo mila Pani wyjasnila,
    ze klopoty powinny byc juz jutro zazegnane.

    Mam nadzieje, bo jestem bardzo zadowolony
    z Inteligo, a ostatnio sie przerazilem niemoznoscia
    swobodnego korzystania z uslug tego banku.

    Zauwazylem juz jednak poprawe sytuacji,
    najgorzej jest sie dostac do systemu logowania,
    po zalogowaniu, Inteligo juz smiga :-)

    Stiwi

  • 13. Data: 2002-01-17 13:45:09
    Od: Maciej Gryżewski <g...@e...pl>

    W artykule <a2621r$iaq$1@news.tpi.pl> KT napisał(a):

    > Użytkownik "Stiwi" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    Polecam godziny ranne. Umnie rano (ok 6:45) wszystko działa ok.

    Gaciej

    Ps. No i jakaś przeglądarka z dopalaniem (np Links) :)))

  • 14. Data: 2002-01-17 15:14:47
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    KT pisze:
    >Nie da się tego używać. Wczoraj dwa przelewy robilem 3 godziny.
    >Prawie dostałem kociokwiku.

    Ustaw sobie jakieś proxy dla https. Np. w3cache.icm.edu.pl albo
    w3cache.tpnet.pl port 8080. U mnie inteligo chodziło i chodzi szybko i
    to przez modem.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 15. Data: 2002-01-17 22:37:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Nie da się tego używać. Wczoraj dwa przelewy robilem 3 godziny.
    > Prawie dostałem kociokwiku.
    > Szybciej bym sobie zajechał do marmura i zrobił tradycyjnie.
    >
    > A nie mogłem zrobic przez telefon bo potrzebowałem kwit.

    Sekundę, jaki kwit? Możesz jedynie wydrukować sobie potwierdzenie tego, że
    bank przyjął przelew do wykonania na Twoim rachunku. Nie jest to bynajmniej
    dowód dokonania przelewu... Taki przelew można zawsze usunąć...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 16. Data: 2002-01-19 12:14:37
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a27n30$rsc$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w wiadomości

    Nie wiem na czym to polega ale w Poznaniu na SDI w domu idzie mi jak burza,
    za to w biurze loguje się przez 5 minut (sprawdzałem wielokrotnie w ciągu
    miesiąca)

    Piotr R.