-
11. Data: 2002-01-17 11:14:37
Temat: Re: hmm... Inteligo
Od: "Jerzy Bielski" <b...@k...net.pl>
Wczoraj wysłałem do INTELIGO A dzisiaj odpowiedź.:
-----Original Message-----
From: b...@k...net.pl [mailto:b...@k...net.pl]
Sent: Wednesday, January 16, 2002 10:32 PM
To: i...@i...pl
Subject: Pytanie do Inteligo
Imię: Jerzy
Nazwisko: Bielski
e-mail: b...@k...net.pl
Telefon: 502665461
Pytanie do Inteligo:
Koszmar. Dotychczas byłem BARDZO zadowolony z Państwa (naszego) serwisu WWW.
Niestety od tygodnia nie udaje mi się wykonać ani jednej operacji.
Najczęoeciej nie mogę się zalogować; a gdy już się uda; to mogę zobaczyć
tylko stan swoich rachunków i na tym koniec. Dotychczas nie panikowałem; ale
traw to już ponad tydzień; a muszę dokonać parę płatnooeći. Zaznaczam; że
próby moje były podejmowane na trzech komputerach; przez połaczenia
modemowe; stałe podłoczenie do internetu poprzez SDI; jak i z pracy; gdzie
mam stałe łącze. Proszę o sprawdzenie co się dzieje. Może jestem
odosobnionym przypadkiem; a być może znacie przyczynę; wtedy proszę o
informację.
Z poważaniem
Jerzy Bielski
Szanowni Panstwo,
Zgłoszony problem z korzystaniem z serwisu WWW najprawdopodobniej wynika ze
znacznie pogorszonej od wtorku dostępności do sieci internetowej TPNET na
styku TPNET-NASK, a więc u niezależnych operatorów internetu w Polsce.
Slużby techniczne i inzynierowie TPNET pracują nad przywroceniem pelnej
przepustowości łączy, jednak wg otrzymanych przez nas dzis informacji do tej
pory udało im się problem zmniejszyć, ale niestety jeszcze nie został on w
pełni zażegnany - w sieci TPNET wciąż występują opóźnienia i utraty
pakietów, co utrudnia lub nawet uniemożliwia efektywne korzystanie z
Internetu użytkownikom podłączonym właśnie przez TPNET.
Problemowy obszar znajduje się poza infrastrukturą Inteligo i naszych
bezpośrednich poddostawców, dlatego nie mamy bezpośredniego wpływu na jego
rozwiązanie.
Za wszelkie niedogodnosci przepraszamy.
Szczegółowych informacji udziela:
Biuro Obslugi Klienta TPNET,
telefon 51 56 666, fax 51 56 777, e-mail: s...@a...com.pl
Z powazaniem,
Zespół Inteligo
-
12. Data: 2002-01-17 11:41:14
Temat: Re: hmm... Inteligo
Od: "Stiwi" <s...@s...pl>
Dzwonilem tam dzisiaj.
Oczywiscie bardzo mila Pani wyjasnila,
ze klopoty powinny byc juz jutro zazegnane.
Mam nadzieje, bo jestem bardzo zadowolony
z Inteligo, a ostatnio sie przerazilem niemoznoscia
swobodnego korzystania z uslug tego banku.
Zauwazylem juz jednak poprawe sytuacji,
najgorzej jest sie dostac do systemu logowania,
po zalogowaniu, Inteligo juz smiga :-)
Stiwi
-
13. Data: 2002-01-17 13:45:09
Temat: Re: hmm... Inteligo
Od: Maciej Gryżewski <g...@e...pl>
W artykule <a2621r$iaq$1@news.tpi.pl> KT napisał(a):
>
> Użytkownik "Stiwi" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> news:a245oi$q9k$1@news.tpi.pl...
>
>> U Was moze tez tak tragicznie wolno to chodzi?
>>
>>
>> Stiwi
>>
>>
Polecam godziny ranne. Umnie rano (ok 6:45) wszystko działa ok.
Gaciej
Ps. No i jakaś przeglądarka z dopalaniem (np Links) :)))
-
14. Data: 2002-01-17 15:14:47
Temat: Re: hmm... Inteligo
Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>
KT pisze:
>Nie da się tego używać. Wczoraj dwa przelewy robilem 3 godziny.
>Prawie dostałem kociokwiku.
Ustaw sobie jakieś proxy dla https. Np. w3cache.icm.edu.pl albo
w3cache.tpnet.pl port 8080. U mnie inteligo chodziło i chodzi szybko i
to przez modem.
--
mailto:r...@k...chip.inv.pl
! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
-
15. Data: 2002-01-17 22:37:28
Temat: Re: hmm... Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w wiadomości
news:a2621r$iaq$1@news.tpi.pl...
> Nie da się tego używać. Wczoraj dwa przelewy robilem 3 godziny.
> Prawie dostałem kociokwiku.
> Szybciej bym sobie zajechał do marmura i zrobił tradycyjnie.
>
> A nie mogłem zrobic przez telefon bo potrzebowałem kwit.
Sekundę, jaki kwit? Możesz jedynie wydrukować sobie potwierdzenie tego, że
bank przyjął przelew do wykonania na Twoim rachunku. Nie jest to bynajmniej
dowód dokonania przelewu... Taki przelew można zawsze usunąć...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
16. Data: 2002-01-19 12:14:37
Temat: Re: hmm... Inteligo
Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a27n30$rsc$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w wiadomości
> news:a2621r$iaq$1@news.tpi.pl...
>
> > Nie da się tego używać. Wczoraj dwa przelewy robilem 3 godziny.
> > Prawie dostałem kociokwiku.
> > Szybciej bym sobie zajechał do marmura i zrobił tradycyjnie.
> >
Nie wiem na czym to polega ale w Poznaniu na SDI w domu idzie mi jak burza,
za to w biurze loguje się przez 5 minut (sprawdzałem wielokrotnie w ciągu
miesiąca)
Piotr R.