  • 11. Data: 2002-02-07 20:35:56
    Temat: Re: ibanki nie dzialaja....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > skoro ludzi majacych dostęp do netu i chcących mieć konto z dostępem przez
    > internet jest tak niewiele to ile może być ludzi mobilnych potrzebujących
    > takiego dostępu ?

    No tak, ale jesli nie jest to trudne z technicznego punktu widzenia - wiesz
    ile mozna sobie pojezdzic na takiej informacji w prasie???

    Swojadroga polecam ostatni artykul w Businessweeku o i-bankach.

    Trzeba przyznac PRowcow w Inteligo maja zajebistych (tak ogolnie patrzac).

  • 12. Data: 2002-02-07 21:03:18
    Temat: Re: Korekta + sukces [ibanki nie dzialaja....]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Przetestowalem Telepakao
    >
    > Strona w moim PDA wyglada mniej wiecej tak:

    Przetestowalem jeszcze raz ;). Udalo mi sie zalogowac :). Niestety znowu
    wystapily problemy... tym razem nie pokazal sie przycisk do wylogowania, ale
    mam pewne podejrzenia... Byc moze to glupie, ale wydaje mi sie, ze fale
    elektromagnetyczne emitowane przez telefon moga miec wplyw na PDA i dlatego
    czasami dziwnie sie zachowuje. Hm, potestuje jeszcze przy zwiekszonej
    odleglosci miedzy PDA a telefonem :).
    Aha, wygaje mi sie, ze Inteligo tez bedzie dzialalo. Gdy ogladam strone do
    logowania w trybie offline, widac na niej wszystkie potrzebne elementy :).
    Stron mBanku i LGNetu offline nie moge podejrzec, wiec tu sytuacja nie jest
    jasna. Bede probowal dalej :)

    Maciej

    PS. chyba powinieniem przeprosic wymienione banki za pochopnie wyciagniete
    wnioski. Co tez niniejszym czynie :).

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 13. Data: 2002-02-07 21:37:36
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

> [...]
    oraz
    > np, Lynx ze wsparciem SSL'owym dzialajace na takim sprzecie i mysle ze
    wtedy
    > proba dobrania sie do Inteligo moglaby okazac sie sukcesem. Inna jest
    sprawa
    > ze "producent" strony powinien czasami zagladac w logi servera WWW i
    analizowac
    > kto i z czego chce dobrac sie do jego strony i na tej podstawie
    przystosowywac
    > strone pod konkretne przegladarki. Praca nie wielka a reklama i sukces

    A ja mam takie pytanie trochę OT.
    Czy na strony ww. banków da się zalogować za pomocą palmtopa PSION REVO plus
    (jest tam przeglądarka WAP, tylko nie wiem czy obsluguje WTLS, jakby ktos
    cos wiedzial to prosze o info. Aha, jest tez przegladarka OPERA, czy odpale
    na niej mBank? (oczywiscie ta OPERA to jest na tego palmtopa)
    Pytam, bo jutro wlasnie sobie chce go kupic i tak sobie mysle, ze wlasciwie
    przydalaby sie obsluga konta w podrozy.
    Bo kupuje go w innym celu, ale taki dodatek, czamu nie :-)).

    pozdr - J.

  • 14. Data: 2002-02-07 22:44:27
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@i...pl (MK) wrote in <a3uh5b$1eo$1@news.tpi.pl>:

    /.../

    >Do testow wykorzystalem
    >telefon Motorola Timeport 250
    >pda Cassiopeia z systemem operacyjnym Windows CE 3.0
    >browser MSIE for Windows CE

    /.../

    Podejdz do sprawy merytorycznie... Ja tez moge zainstalowac sobie (tyle,
    ze na PC albo Maku) IE 2.0 i skarzyc sie, ze nie moge sie zalogowac do
    zadnego z e-bankow.. Jakie szyfrowanie obsluguje ta przegladareczka ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 15. Data: 2002-02-08 07:15:34
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
    >Juz dawno sie do tego zabieralem, ale dopiero dzis udalo mi sie
    przetestowac
    >jak mobilne sa nasze ibanki ;).
    >
    >Do testow wykorzystalem
    >telefon Motorola Timeport 250
    >pda Cassiopeia z systemem operacyjnym Windows CE 3.0
    >browser MSIE for Windows CE
    >
    >testow dokonano na:
    >mBank https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp
    >LGnet https://login.lgnet.pl/LGnet/pl/LoginBrowser/login_f
    rm.htm
    >Inteligo https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web

    Inteligo DZIALA na pewno Lukas tez aczkolwiek te ramki do &^%*^
    doprowadzaja.

    T39m + Ipaq win CE+ IE

  • 16. Data: 2002-02-08 07:23:29
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
    >Oki. W kazdym razie z Windows CE w tej chwili ibanki dzialac nie chca :(.

    Jaki masz model tego Casio bo mnie tam Inteligo i Lukas dzialaja bez
    problemu

  • 17. Data: 2002-02-08 07:28:02
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SP@M@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:a3ul1b$ce4$1@news.tpi.pl...
    > jasne tylko nokia ble ble, sa 10x lepsze telefony, pozatym on laczyl sie z
    > palmtopem... chyba ze twoja wspaniala nokia potrafi odczytywac strony www
    > HTML :) i ma windowsa CE.

    nokia 9110 - 9210

    :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 18. Data: 2002-02-08 08:20:55
    Temat: Re: ibanki dzialaja....
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo DZIALA na pewno Lukas tez aczkolwiek te ramki do &^%*^
    > doprowadzaja.

    Juz pisalem. Zadzialalo :). Problem chyba polegal na tym, ze pole
    elektromagnetyczne zle wplywalo na na PDA. Moja wina za blisko siebie
    umiescilem te 2 urzadzenia. W instrukcji podaja, ze odleglosci miedzy
    portami powinna byc 2-15cm. I w przypadku telefonu gsm powwinna byc
    najwieksza jak to mozliwe.
    Napisze jeszcze raz:
    Telepekao24 - udalo mi sie zalogowac
    Inteligo - otworzylem strone do logowania, co dalej nie wiem bo nie mam tam
    rachunku.
    Dzis wyprobuje jeszcze raz mBank i LGnet :)

    Maciej

  • 19. Data: 2002-02-08 08:25:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jaki masz model tego Casio bo mnie tam Inteligo i Lukas dzialaja bez
    > problemu

    Wyjasnilem juz. BTW jak sobie poradzic z kodowaniem liter? Mam do wyboru
    tylko iso-8859-1, utf-7 i utf-8.

    Maciej

  • 20. Data: 2002-02-08 09:54:07
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał
> [...]
    odpale
    > na niej mBank? (oczywiscie ta OPERA to jest na tego palmtopa)

    Sprawdzalem mbank i lgnet. W pierwszym przypadku wszystko OK, w drugim -
    niestety nie. Do LGnetu mozna sie wprawdzie zalogowac ale ze wzgledu na malo
    przemyslany projekt strony WWW (brak paskow przewijania) mozna przeczytac
    tylko pomoc. :)

    Pzdr,

    --
    ---