  • 1. Data: 2005-01-01 21:47:57
    Temat: imie i nazwisko odbiorcy mbank
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    Czy mbank bedzie akceptowal przelewy zewnetrzne przychodzace (takie do
    ktorych podaje switch - niby konto nadawcy polskie ale nadawca z zagranicy)
    na inne imie i nazwisko?

    jesli to wazne to - jeden przelew ma byc na calkiem inne nazwisko, a drugi
    na moja matke - zmienia sie ostatnia litera nazwiska

    jak to wlasnie jest, po co podaje nadawcy z zagranicy switch, jesli PLN
    wysyla z polskiego konta KredytBanku?

  • 2. Data: 2005-01-01 22:18:39
    Temat: Re: imie i nazwisko odbiorcy mbank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    F3k <s...@g...pl> wrote:
    > Czy mbank bedzie akceptowal przelewy zewnetrzne przychodzace (takie do
    > ktorych podaje switch - niby konto nadawcy polskie ale nadawca z
    > zagranicy) na inne imie i nazwisko?

    Nigdy nie dostawalem - wiec nie wiem - ale podejrzewam, ze moze byc
    problem - bo te przelewy nie ida z automatu, a co za tym idzie czynnik
    ludzki jest wazny - i w takim przypadku moga sie doczepic...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-02 16:23:27
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Czy mbank bedzie akceptowal przelewy zewnetrzne przychodzace (takie do
    > ktorych podaje switch - niby konto nadawcy polskie ale nadawca z
    zagranicy)
    > na inne imie i nazwisko?

    z doswiadczenia wiem ze taki przelew nie dojdzie do ciebie

  • 4. Data: 2005-01-02 19:53:21
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    > zagranicy)
    >
    > z doswiadczenia wiem ze taki przelew nie dojdzie do ciebie

    znajomy mi dzis powiedzial, ktory ponoc ma do czynienia z takim czyms ze
    powinien...

    prosze zatem o wyjasnienie sprawy

  • 5. Data: 2005-01-02 19:56:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > znajomy mi dzis powiedzial, ktory ponoc ma do czynienia z takim czyms
    > ze powinien...
    >
    > prosze zatem o wyjasnienie sprawy

    Przecież już została wyjaśniona. Takie przelewy nie idą "automatem" więc
    jest duże prawdopodobieństwo, że niezgodność danych zostanie wychwycona
    przez automat białkowy :-) Zawsze możesz zaryzykować, skoro wierzysz
    znajomemu ;-)

  • 6. Data: 2005-01-02 20:08:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

> [...]
    > więc jest duże prawdopodobieństwo, że niezgodność danych zostanie
    > wychwycona przez automat białkowy :-) Zawsze możesz zaryzykować,

    Lub zadzwonic do banku i sie spytac - chyba najprosciej, a nie czekac na
    wieksza liczbe glosow na opcje "przejda"

    Zadbaj o swoje pieniądze!