  • 21. Data: 2011-08-29 13:52:01
    Temat: Re: [info] Alior i lokata 100 dniowa na 7,5%
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 15:49, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > A można zamknąć i otworzyć nową na mniejszą kwotę?
    > (zamykam na 1500 i otwieram na 1400?)

    A czemu nie? Wedlug oferty mozesz zakladac nieograniczona liczbe lokat
    do konca pazdziernika.

  • 22. Data: 2011-08-29 14:02:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 15:44, Kamil Jońca pisze:
    > W sumie tak :) Taki ing robił to rozsądniej - patrzył na salda :)

    A jednak nie jest tak prosto:

    "Do zawarcia umowy lokaty 100-dniowej uprawnieni są klienci, deponujący
    w Banku nowe środki, tj. środki ponad wolumen środków, zgromadzonych na
    należących do nich rachunkach oszczędnościowych,
    oszczędnościowo-rozliczeniowych i lokat terminowych w Alior Banku wg
    stanu na 25 sierpnia 2011"

  • 23. Data: 2011-08-29 14:08:03
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >1000zl, to tez nie trzeba wycofywac calosci srodkow jak pozakladasz np.
    >kilkadziesiat lokat i potrzebujesz drobne na zycie ;)

    W sumie racja, ale jakby nie patrzeć to KO jest wygodniejsze z punktu
    widzenia klienta. Po prostu wypłacasz ile potrzebujesz i nie musisz nic
    zrywać i zakładać na nowo.
    Akurat ja np wolałbym zapłacić prowizję za wypłatę z KO niż bawić się w
    zakładanie kilkunastu lokat i później ew. ich zrywanie czy zrywanie lokaty i
    zakładanie nowej z mniejszym saldem. Zresztą są na rynku KO gdzie nie
    pobierają opłat za wypłaty
    Ale to moje zdanie a każdy liczy wg siebie. Są tu przecież tacy co robią po
    kilkadziesiąt różnych dziwnych operacji żeby 1gr zyskac;))

  • 24. Data: 2011-08-29 14:15:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 16:08, Kris pisze:
> [...]
    > zakładanie kilkunastu lokat i później ew. ich zrywanie czy zrywanie
    > lokaty i zakładanie nowej z mniejszym saldem. Zresztą są na rynku KO

    Tez bym wlasnie wolal miec takie oprocentowanie na KO, bo latwiej jest
    obracac pieniedzmi (nie mam pojecia ile moze trwac ewentualny powrot
    pieniedzy po zerwaniu aliorolokaty). No i zakladanie tych lokat w
    oddzialach - troche parodia. Ale to pewnie po to, ze oni na miejscu beda
    weryfikowosc "wiek srodkow". Bo nowy klient to wiadomo, przeleje nowe
    pieniadze, a stary musi dolac ponad saldo z 25.08.
    I sa na rynku dobrze oprocentowane KO z nielimitowanymi wyplatami - np.
    mam w BNP 5,8% (netto 5,4%, bo kapitalizacja w dni robocze, w weekend i
    swieta wpada belka).

  • 25. Data: 2011-08-29 14:21:20
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    [ciach]

    Alior Bank, here I come! :)

    To juz wiem, gdzie trafi $$ z Polbanku (ktory 31.8 obniza %)
    oraz z konczacych sie lokat "czarneckich". Dzis pan z GO
    zaproponowal 5,64% za odnowienie, a moja sugestie 5,79%
    "poszedl" konsultowac z przelozonym :)

  • 26. Data: 2011-08-29 15:05:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-29 16:21, ikarek wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > oraz z konczacych sie lokat "czarneckich". Dzis pan z GO
    > zaproponowal 5,64% za odnowienie, a moja sugestie 5,79%

    Do 31-go sierpnia jeszcze jest promocja w DB Net na oszczędnościowe...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 27. Data: 2011-08-29 15:23:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" j3g5i1$6o4$...@n...onet.pl

    > A czemu nie? Wedlug oferty mozesz zakladac nieograniczona liczbe lokat do konca
    pazdziernika.

    Więc chyba można pobrać i wpłacić niemal dowolna sumkę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2011-08-29 15:26:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 16:02, neoniusz pisze:
> [...]
    > należących do nich rachunkach oszczędnościowych,
    > oszczędnościowo-rozliczeniowych i lokat terminowych w Alior Banku wg

    I w zwiazku z tym zastanwiam sie nad taka hipotetyczna sytuacja.
    Przypuscmy, ze na koniec 25.08 mam na koncie 10000. Wplacam nowe 15000,
    zeby bylo ponad saldo z 25.08. Moge zalozyc lokaty z tych nowych 15000.
    Po zalozeniu lokat wycofuje te 10000 z 25.08. I co mi zrobia? Stane sie
    automatycznie klientem "nieuprawnionym do zalozenia lokaty" i je
    zlikwidują? Ciekawe, ze w regulaminie ani w umowie nie ma ani slowa o
    tym wolumenie srodkow.

    Poza tym profesjonalizm tego banku rozwala mnie na kazdym kroku.
    Regulaminy faktycznie pisza studenci i nikt ich potem nie poprawia.

    Przyklad:

    "W przypadku skorzystania z prawa odstapienia od umowy zastosowanie
    maja, o ile umowa nie stanowi inaczej, zasady okreslone w § 10 ust. 6
    pkt 3."

    Problem w tym, ze ust. 6 w paragragie 10 nie ma w ogole punktow, bo to
    jest jedno zdanie :D Powinien byc ust. 5.

    I blad jest zarowno w nowym jak i w starym dokumencie "Regulamin
    rachunkow oszczednosciowo-rozliczeniowych, oszczednosciowych i
    terminowych lokat oszczednosciowych"

  • 29. Data: 2011-08-29 16:02:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" j3g6g3$agm$...@n...onet.pl

    > Akurat ja np wolałbym zapłacić prowizję za wypłatę z KO niż bawić się w

    Znajdziesz wielu chętnych do zapewnienia Ci warunków, które wolisz. ;)
    Nawet 5 złotych za kolejny przelew to koszt zaporowy.

    > zakładanie kilkunastu lokat i później ew. ich zrywanie czy zrywanie
    > lokaty i zakładanie nowej z mniejszym saldem. Zresztą są na
    > rynku KO gdzie nie pobierają opłat za wypłaty

    EB na przykład.

  • 30. Data: 2011-08-29 16:07:35
    Od: "Glaukon" <p...@N...gazeta.pl>

    Otwierane w oddziale lokaty wymagają założenia konta - czy to konto bez karty
    jest na pewno bezpłatne?

    Jakie potwierdzenie założenia lokaty dostają klienci internetowi?

    ile w ogóle takich lokat można założyć?