  • 1. Data: 2011-04-07 22:14:46
    Temat: [info] BZWBK - ktoś chce wyciągnać nr kart
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie w katalogu spam znalazłem maila o treści:

    "Bank Zachodni WBK

    Zdezaktywowales(as) swoje konto na Visa/MasterCard.

    Wylaczyles(as) swoje konto na Visa/MasterCard. W kazdym momencie mozesz
    przywrocic swoje konto, uzywajac swojego Visa/MasterCard.

    Bedziesz mogl korzystac ze strony jak dawniej.

    Pobierz "Bank Zachodni WBK Visa-MasterCard"

    Dziekujemy
    Zespol Bank Zachodni WBK"

    Załącznik html to taki formularz:

    http://img88.imageshack.us/i/bzwbk.png/

    cały mail jest tutaj:
    http://www.spamcop.net/sc?id=z4968767510z0415039a418
    2f082cdea23ae03de7744z

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-04-08 00:49:44
    Temat: Re: [info] BZWBK - ktoś chce wyciągnać nr kart
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/7/2011 5:14 PM, xbartx wrote:

> [...]
    >

    > Bedziesz mogl korzystac ze strony jak dawniej.
    >
    > Pobierz "Bank Zachodni WBK Visa-MasterCard"

    powinni wprawdzić nową karę do kodeksu karnego.
    wieszanie za jaja za takie numery.

  • 3. Data: 2011-04-08 06:47:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    2f082cdea23ae03de7744z

    w necie na stronie głównej banku jest ostrzeżenie, poza tym nawet w TV o
    tym mówili

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-04-08 08:44:18
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    2f082cdea23ae03de7744z

    >w necie na stronie głównej banku jest ostrzeżenie, poza tym nawet w TV o
    >tym mówili

    Ale jak miło popatrzeć, Visa i MC na jednej stronie. Pełna zgoda.
    Przecież to to samo, jak na ulicy ktoś poprosi cię o stówę. Daj i powiedz "o
    jaki uprzejmy młody człowiek"