  • 11. Data: 2007-04-17 10:28:24
    Temat: Re: [info] KK - program rabatowy i zaokrąglenia, b anki i 0801
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > w zasadzie tak, mozesz tez powiedziec ze nazywasz sie jakos tam i nie
    > jestes osoba, do ktorej dzwonia...

    Przede wszystkim to niewiadomo kto dzwoni...

    > jezeli mialoby stac sie NIC to faktycznie system jest do bani, ale
    > byc moze jednak cos sie stanie np. transakcja/karta zostanie
    > zablokowana?

    Na jakiej podstawie zostanie zablokowana ?

    Potwierdzeniem jest tutaj podpis posiadacza karty, a nie jakies telefoniczne
    potwierdzenie, ktore udzielane jest de facto niewiadomo komu i niewiadomo na
    jakiej podstawie.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-04-17 10:37:13
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
    > Znając Citi to zablokują do wyjaśnienia a blokady nie będzie.

    Tyle, ze klient nie musi nic wyjasniac :) A telefonow z numeru "Zastrzezony" to
    moze w swoim telefonie nawet nie widziec.

    Sugerujesz wiec zakup "gratis" ? :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-04-17 10:38:59
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > I ciekawe co sie stanie jak powiesz, ze nie potwierdzasz (po 7 minutach
    > jestes juz daleko) ?

    Znając Citi to zablokują do wyjaśnienia a blokady nie będzie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-04-17 10:42:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    Generalnie konsultant dzwoni przedstawia się i pyta czy jestem taką a
    taką osobą i czy dokonałem takiej a takiej transakcji. Jeżeli coś się
    nie będzie zgadzać to pewnie zrobią jak to w Citi (było już na grupie
    nie raz) sprawa do wyjaśninia a na karcie nie będzie blokady.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-04-17 10:46:28
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Tyle, ze klient nie musi nic wyjasniac :) A telefonow z numeru
    > "Zastrzezony" to moze w swoim telefonie nawet nie widziec.
    >
    > Sugerujesz wiec zakup "gratis" ? :)

    Tak jak napisałem w poprzednim poście. Ktoś kiedyś na grupie napisał, że
    blokują i przekazują do wyjaśniania tak jak to w Citi z reklamacjami
    podejżanych transakcji na kk. RobertS chyba ostatnio pisał, że miał coś
    takiego w jakimś hotelu - 2 razy nabili tę samą kwotę. Było nie było to
    tylko moje domysły. Jak dzisiaj będę dzwonił z sprawie tego upustu to
    podpytam konsultanta.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-04-17 10:52:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    > jezeli mialoby stac sie NIC to faktycznie system jest do bani, ale byc moze
    > jednak cos sie stanie np. transakcja/karta zostanie zablokowana?
    > czy akceptant dostanie kase za sprzedany towar czy nie?

    Karta zostanie zablokowana i nie bedzie nia mozna dokonywac PRZYSZLYCH
    transakcji.

    A ta transakcja bedzie zrealizowana i bedziesz ja mogl reklamowac w
    zwyklym trybie.

    Bank dzwoni przede wszystkim po to, zeby ograniczyc _swoje_ straty, a
    nie straty ewentualnie poniesione przez klienta.

    MJ

  • 17. Data: 2007-04-17 12:29:51
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Raz mi się zdarzyło, że partner w programie rabatowym w Citi odmówił
    mi przyznania rabatu. Fakt ten zgłosiłem do Citi. Poprosili mnie o
    pisemne potwierdzenie i po kilku dniach różnica była zaksięgowana na
    rachunku karty. W sumie to nie była duża kwota, bo tylko 10 zł.

  • 18. Data: 2007-04-17 12:38:57
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "k...@g...pl" <k...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > pisemne potwierdzenie i po kilku dniach różnica była zaksięgowana na
    > rachunku karty. W sumie to nie była duża kwota, bo tylko 10 zł.

    nie chodzi o kwote tylko o fakt, ze tak sie stalo ;-))

    plus dla Citi

    pozdr.
    RobertS

  • 19. Data: 2007-04-17 13:14:05
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Bartosz 'bart' Nowakowski pisze:

    > KK i program rabatowy.
    > W sobotę kupowałem dla kolegi laptopa w sieci Mix RTV AGD. Sieć jest w
    > programie rabatowym Citi (8%) i Rajfiego (5%) jednak jak się okazało
    > sklep, może po prostu odmówić przyznania upustu i tyle (Pomijam fakt, że
    > sprzedawcy o tym w ogóle nie słyszeli i usłyszałem "To jest gdzieś, ale
    > na Śląsku nie u nas").

    Hm, kupowałem raz telefon w MIX w Krakowie na Karmelickiej. Płaciłem
    kartą Raiffeisena i upomniałem się o rabat - nie było problemu. Ale 5%
    ceny telefonu to pewnie pięć razy mniej niż 8% ceny laptopa...

    Marek

  • 20. Data: 2007-04-17 13:45:37
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    MarekM wrote:

    > Hm, kupowałem raz telefon w MIX w Krakowie na Karmelickiej. Płaciłem
    > kartą Raiffeisena i upomniałem się o rabat - nie było problemu. Ale 5%
    > ceny telefonu to pewnie pięć razy mniej niż 8% ceny laptopa...

    Znaczy ten laptop to żadna wyszukana sztuka niecałe 2,5k. W sam raz żeby
    do www/mail/im/skajp no i oczywiście żeby na grupę popisać :) No ale
    chodzi o zasady skoro jest na www to powinno działać, tym bardziej, że
    ja trochę kolegę naciągnąłem bo powiedziałem, że będzie taniej a nie
    było. W każdym bądź razie reklamację już złożyłem.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski